لیست دفاتر وکالت تهران
لیست دفاتر وکالت تهران
دفتر وکالت مکانی است که به وسیله وکیل دادگستری تاسیس و اداره می شود. در دفتر وکالت، حرفه وکلا یکسان است. دفتر وکالت با پیشنهاد شورای مشورتی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و موافقت رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه تاسیس میگردد.صدور ابلاغ مدیر دفتر با رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه میباشد. وکیل دادگستری فردی است که پروانه وکالت داشته و در یکی از کانون های وکلای دادگستری عضو می باشد. شرایط تاسیس دفتر وکالت تمدید مکرر و مداوم پروانه وکالت و فعالیت موسسه در زمینه مسائل حقوقی، اثبات عدم جرایم کیفری و یا سوء پیشینه و یا مواردی مانند محکومیت نظامی، فقدان دفتر وکالت و یا عدم عضویت در سایر موسسات حقوقی مشابه است. اگر میخواهید به لیست بهترین دفاتر وکالت تهران دسترسی داشته باشید باید اپلیکیشن بلد را دانلود کنید سپس در قسمت جستوجو دفاتر وکالت را سرچ کنید تا به لیست دفاتر وکالت تهران دسترسی پیدا کنید سپس از قسمت جزئیات میتوانید نظرات کاربران را بخوانید تا بهترین دفاتر وکالت تهران را پیدا کنید. شرایط و نحوه دریافت پروانه وکالت • اعتقاد و التزام عملي به احكام و مباني دين مقدس اسلام. • اعتقاد و تعهد به نظام جمهوري اسلامي ايران، ولايت فقيه، قانون اساسي. • نداشتن پيشينه محكوميت موثر كيفري. • نداشتن سابقه عضويت و فعاليت در گروههاي الحادي و فرق ضاله و معاند با اسلام و گروههايي كه مرامنامه آنها مبتني بر نفي اديان الهيميباشد. • عدم وابستگي به رژيم منحوس پهلوي و تحكيم پايههاي رژيم طاغوت. • عدم عضویت و هواداری از گروههای غير قانوني و معاند با جمهوري اسلامي ايران. • عدم اعتياد به مواد مخدر و استعمال مشروبات الكلي. مدارک مورد نیاز جهت ثبت موسسه حقوقی و وکالت • ارائه دو نسخه از اساسنامه شرکت • ارائه دو نسخه از شرکت نامه • ارائه دو نسخه از صورتجلسه • ارائه مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی به همراه یک نسخه کپی از آن • ارائه گواهی عدم جرایم کیفری و یا سوء پیشینه • ضمیمه کردن قرارنامه به متن صورتجلسه • ارائه نسخه اصلی وکالتنامه • ارائه فیش پرداختی ۴۰،۰۰۰ ریال برای هزینههای مربوطه • ارائه اصل مدرک قیم نامه در صورت نیاز