لیست بنگاه‌های مشاور املاک تهران

    لیست بنگاه‌های مشاور املاک تهران

    مشاور املاک کسی است که با دانش و دیدگاه تخصصی خود در حوزه املاک و مسکن، می تواند به متقاضیان این بازار چه خریدار و فروشنده و چه موجر و مستاجر، مشاوره تخصصی بدهد تا فرآیند خرید و فروش و یا رهن و اجاره را برای متقاضیان تسهیل نماید. مشاور املاک علاوه بر دانش تخصصی ملکی، هم باید نسبت به مسائل حقوقی ملکی آگاه باشد و هم باید از دانش روانشناسی لازم برای ارزیابی مشتریان برخوردار باشد.کارگزاران و مشاوران، از طرف دولت مجوز دارند که در خصوص قراردادهای فروش مذاکره کنند و اسناد لازم برای انعقاد تراکنش‌های ملکی را مدیریت نمایند. مشاور املاک خوب ویژِگی‌هایی از قبیل صادق بودن، داشتن دانش مشاور املاک، شبکه ارتباطات قوی، فهم خوب از بازار مسکن، توجه به جزئیات، مشارکت و تعامل بیشتر با مشتری و... دارد. امسال محاسبه حق مشاور املاک این گونه است که تمام قراردادها مشمول پرداخت حق کمیسیونی معادل ۵/ ۰ درصد ارزش معاملاتی ملک شده‌اند که ۲۵/ ۰ درصد از این میزان را خریدار و ۲۵/ ۰ درصد را فروشنده باید به مشاور املاک پرداخت کند، مشاورین املاک مجاز هستند برای قراردادهای اجاره ملک، ۲۵ درصد از مبلغ اجاره بها ماهیانه را به عنوان حق کمیسیون اخذ کنند، در قراردادهای رهن کامل ابتدا باید مبلغ رهن را به اجاره تبدیل کرد؛ به این صورت که هر یک میلیون تومان رهن در ۳۰ ضرب می‌شود. سپس ۲۵ درصد عدد به دست آمده و ۹ درصد مالیات آن به عنوان حق کمیسیون به مشاور املاک پرداخت می‌‏شود. لیست مشاورین املاک تهران را از کجا می توان مشاهده کرد؟ امروزه پیدا کردن لیست مشاورین املاک تهران کار سختی نیست کافیست با گوشی خود اپلیکیشن بلد را دانلود کنید سپس در قسمت جست‌وجو مشاورین املاک را سرچ کنید تا لیست مشاورین املاک تهران را مشاهده کنید همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر املاکی بر روی آن کلیک کنید.

    املاک

    تهران،میدان تجریش،خ فناخسرو،خ طباطبایی پور

    املاک

    تهران،پونک شمالی،میدان استاندارد،خ. بهار،خ. ارکیده

    • ۵٫۰(1 نفر)
    املاک

    تهران،یاخچی آباد،میدان بهمنیار،خ خالقی پور،پ ۴۰۳

    • ۳٫۷(3 نفر)
    املاک

    تهران،گاندی،خ. گاندی جنوبی،خ. پنجم

    املاک

    تهران،داوودیه،میدان مادر،خ. شاه نظری

    • ۳٫۷(3 نفر)
    املاک

    ازگل ابتدای گلچین جنوبی پلاک ۲۳

    املاک

    تهران،ستارخان،خ. سازمان آب

    • ۴٫۲(6 نفر)
    املاک

    تهران،تهرانسر شرقی،بلوار یاس،خ. فجر

    املاک

    تهران،گاندی،خ. بهشتی،خ. وزرا،خ. یکم

    • ۵٫۰(1 نفر)
    املاک

    تهران،ولنجک،بلوار دانشجو،بلوار دانشجو

    • ۵٫۰(1 نفر)
    املاک

    تهران،قائم،خ. جوزانی شرقی،میدان ساحل

    • ۵٫۰(1 نفر)
    املاک

    تهران،شهید باقری،خ. بهارستان،خ. مظفر،خ. گلستان

    املاک

    تهران،دریا،خ. سعادت آباد

    املاک

    تهران،هوانیروز،بلوار امیرکبیر

    املاک

    تهران،حکمت،بلوار کاوه،خ. دوازده متری قیطریه،خ. میرمحمدی

    • ۵٫۰(2 نفر)
    املاک

    تهران،ولیعصر جنوبی،خ. برادران بهرامی،خ. خلج معصومی

    املاک

    تهران،ایرانشهر،خ. انقلاب،خ. ایرانشهر،خ. ملکیان

    • ۵٫۰(3 نفر)
    املاک

    تهران،گاندی جنوبی،خ. جردن،نبش خ. بیست و سوم

    • ۵٫۰(2 نفر)
    املاک

    تهران،شاهین،خ. شاهین شمالی،خ. بیست متری گلستان شرقی

    سوالات متداول

    • مشاورین املاک وظایفی از قبیل راهنمایی و مشاوره به مشتریان، دادن اطلاعات لازم در خصوص ساختمان مربوطه، توضیح مراحل قرارداد و… دارند.

    • امروزه پیدا کردن لیست مشاورین املاک تهران کار سختی نیست کافیست با گوشی خود اپلیکیشن بلد را دانلود کنید سپس در قسمت جست‌وجو مشاورین املاک را سرچ کنید تا لیست مشاورین املاک تهران را مشاهده کنید همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر املاکی بر روی آن کلیک کنید.

    • مشاور املاک خوب ویژِگی‌هایی از قبیل صادق بودن، داشتن دانش مشاور املاک، شبکه ارتباطات قوی، فهم خوب از بازار مسکن، توجه به جزئیات، مشارکت و تعامل بیشتر با مشتری و... دارد.

    • کسی است که با دانش و دیدگاه تخصصی خود در حوزه املاک و مسکن، می تواند به متقاضیان این بازار چه خریدار و فروشنده و چه موجر و مستاجر، مشاوره تخصصی بدهد تا فرآیند خرید و فروش و یا رهن و اجاره را برای متقاضیان تسهیل نماید. مشاور املاک علاوه بر دانش تخصصی ملکی، هم باید نسبت به مسائل حقوقی ملکی آگاه باشد و هم باید از دانش روانشناسی لازم برای ارزیابی مشتریان برخوردار باشد.

    • امسال محاسبه حق مشاور املاک این گونه است که تمام قراردادها مشمول پرداخت حق کمیسیونی معادل ۵/ ۰ درصد ارزش معاملاتی ملک شده‌اند که ۲۵/ ۰ درصد از این میزان را خریدار و ۲۵/ ۰ درصد را فروشنده باید به مشاور املاک پرداخت کند، مشاورین املاک مجاز هستند برای قراردادهای اجاره ملک، ۲۵ درصد از مبلغ اجاره بها ماهیانه را به عنوان حق کمیسیون اخذ کنند، در قراردادهای رهن کامل ابتدا باید مبلغ رهن را به اجاره تبدیل کرد؛ به این صورت که هر یک میلیون تومان رهن در ۳۰ ضرب می‌شود. سپس ۲۵ درصد عدد به دست آمده و ۹ درصد مالیات آن به عنوان حق کمیسیون به مشاور املاک پرداخت می‌‏شود.

    • شناسه مشاور املاک نشان از صحت و درستی املاک مربوطه است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سامانه‌ ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور به آدرس www.iranamlaak.ir و مراجعه به بخش جست‌و‌جوی مشاورین املاک مجاز بررسی کنید بنگاهی که به آن مراجعه کرده‌اید مجوز دارد یا خیر.

صفحه 1 از 656