بیمارستان های ویژه ویروس کرونا اهواز

    بیمارستان های ویژه ویروس کرونا اهواز

    بیمارستان های کرونا اهواز مرجع اصلی مراجعه بیماران کرونایی در این شهر است. مراقبت از بیمار کرونایی در بیمارستان و راه‌های شناسایی و دسترسی آسان به این مراکز از اصلی‌ترین مواردی هستند که این روزها در فضای مجازی برای آنها جستجو صورت می‌‌گیرد. با توجه به افزایش بیماران و رسیدن به موج‌های جدید بیماری، لازم است اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببریم تا در موقع لزوم با انجام کارهای لازم، به نجات جان بیماران کمک کنیم. سایت و اپلیکیشن نقشه و مسیریاب بلد در این زمینه اطلاعات گوناگونی را به کاربران ارائه می‌دهد، از جمله لیست بیمارستان‌های کرونا اهواز به همراه آدرس، شماره تماس، ساعت کاری و نظرات کاربران. لیست بیمارستان های کرونا اهواز در سایت بلد قابل جستجو و دستیابی است. این اپلیکیشن نواحی و مراکزی را که بیمارستان‌ها در آنها قرار دارند به شما معرفی و در ادامه، شما را به آدرس این مراکز معرفی می‌کند. هم‌چنین امکانات موجود در این مراکز را نیز به شما اطلاع می‌دهد. بلد هم‌چنین علاوه بر لیست بیمارستان های کرونا اهواز، لیست مراکز تست و واکسیناسیون کرونا را در اختیار کاربران گذاشته و اطلاعاتی مانند نوع تست در مراکز تست و نوع واکسن در مراکز واکسیناسیون را نیز اطلاع رسانی می‌کند. این روزها ازدحام بیماران کرونایی برای مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در اغلب شهرهای بزرگ دیده می‌شود. در مراکز استان که جمعیت بالاتری دارند، طبعاً تراکم جمعیت و مشکلات دسترسی به بیمارستان‌ها نیز بیشتر به‌چشم می‌خورد. از طرفی بعد مسافت نیز در شهرهای بزرگ، پیدا کردن نشانی مراکز درمانی را دشوارتر می‌کند. به‌ همین دلیل اغلب تلاش می‌شود تا این جستجو قبل از حرکت به سمت مراکز درمانی صورت گرفته و یافتن و انتخاب بیمارستان کرونایی اهواز به‌آسانی صورت گیرد. مراجعه به متخصص برای افراد آلوده به ویروس، دارای علائم ابتلا یا دارای درگیری ریه در اولین فرصت الزامی است و کمک زیادی به پیشبرد بهتر مراحل درمان می‌کند. توصیه پزشک متخصص به بستری شدن در بیمارستان هم بخشی از مراحل کار است که باید کاملاً جدی گرفته شده و فوراً اجرا شود. ضمن این مراحل لازم است فرد در عین مراقبت از خود، بدون ماسک در جمع حاضر نشده و دیگران را آلوده نکند. هم‌زمان رعایت تجویزها و توصیه‌های پزشک معالج نیز لازم و ضروری است. پس از ترخیص بیمار کرونایی تا مدت‌ها باید نکات بهداشتی کاملاً رعایت شود. این افراد باید با ماسک در جمع حاضر شوند. هنگام عطسه و سرفه با دستمال جلو دهان و بینی خود را گرفته و بلافاصله آن را در سطل دردار بیندازند. هم چنین پس از هر بار آلوده شدن دست‌ها به ترشحات تنفسی یا ادرار و مدفوع، دست‌ها را کاملاً شسته و سپس با الکل ۷۰ درصد ضدعفونی کنند.

    • ۴٫۸(13 نفر)
    بیمارستان

    اهواز، فاز۲ پادادشهر..بلوار هجرت

    • ۴٫۰(11 نفر)
    بیمارستان

    اهواز،کوی شهید آقا رب پرست،خ. داغری،خ. آزادی

    • ۴٫۵(48 نفر)
    بیمارستان

    اهواز،کوی تختی،بلوار ساحلی غربی،خ. زیبا

    • ۴٫۵(8 نفر)
    بیمارستان

    اهواز،کوی راه آهن،بلوار قدس،بلوار قدس

    • ۴٫۴(29 نفر)
    بیمارستان

    اهواز،سپیدار،بلوار انصار

    سوالات متداول

    • در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، برخی بیمارستان‌ها و مراکز درمان شهر اهواز برای بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته اند. لیست بیمارستان های کرونا شهر اهواز را می‌توان به آسانی از طریق سایت و اپلیکیشن بلد جستجو و به آنها دسترسی پیدا کرد. هم‌چنین مواردی مانند شماره تماس، آدرس و ساعات کاری بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و مسیر رسیدن به آنها را نیز به‌خوبی مشخص شده است.

    • بسیاری از مردم در زمان نیاز به بیمارستان های کرونا شهر اهواز از اسامی و محل این بیمارستان‌ها اطلاع کافی ندارند. این اطلاعات را می‌توان به‌راحتی از طریق اطلاعات موجود در سایت و اپلیکیشن بلد یافت. این اپلیکیشن لیست بیمارستان های کرونا شهر اهواز و آدرس آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هم‌چنین شماره تماس و ساعات کاری بیمارستان‌ها از دیگر اطلاعاتی است که می‌توان از طریق سایت بلد به آنها دسترسی پیدا کرد.

    • شرایط بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های کرونا شهر اهواز به تجویز پزشک صورت می‌گیرد. هر مورد مشکوک با علائمی نظیر دردهای عضلانی، سرفه، درد قفسه سینه، آبریزش بینی، تنگی نفس و استفراغ، حالت تهوع مکرر و نظیر این موارد باید فوراً به پزشک مراجعه نماید. بعد از معاینات و تست‌های لازم در صورت تشخیص کرونا، یک سری مراقبت از بیمار کرونایی تجویز می‌شود. اما اگر اوضاع بیمار رو به وخامت گذاشت یا با بررسی پزشک و اسکن دستگاه تنفسی، میزان درگیری ریه بیش از ٪۵۰ تشخیص داده شد، نیاز به بستری در بیمارستان وجود دارد. همچنین در افرادی که سطح اکسیژن خون آنها کمتر از ۹۰ بوده یا به دلیل بیماری‌های خاص، زمینه‌ای و بارداری متمایز باشند، توصیه به بستری صورت می‌گیرد.

    • افرادی که پس از بهبودی از بیماری کرونا از بیمارستان ترخیص می‌شوند، تا مدت‌ها تحت تأثیر این بیماری بوده و از نظر بنیه و ملاحظات بهداشتی به توجه ویژه نیاز دارند. از جمله باید از صرف انرژی زیاد در فعالیت‌های فیزیکی و ورزش‌های سخت پرهیز کرده و در عین حال بنیه بدنی خود را تقویت کنند. هم‌چنین تغذیه و استراحت آنها باید کنترل شده و به دستورات پزشک متخصص در این زمینه توجه کنند. اطرافیان نیز ضمن استفاده از ماسک و مراعات نکات بهداشتی با این افراد و ترشحات تنفسی آنها تماس نداشته باشند. استفاده از دستکش یکبار مصرف، شستشوی دست‌ها با آب و صابون و استفاده از الکل برای ضدعفونی نیز کماکان باید ادامه داشته باشد.