لیست تئاتر و تماشاخانه‌های تهران

    لیست تئاتر و تماشاخانه‌های تهران

    طی سالهای اخیر تمایل افراد برای رفتن به تماشاخانه و سینما کمتر شده شاید علت این باشد که در خانه همه افراد تلویزیون وجود دارد یا تفریحات گوناگون و متنوع دیگری جایگزین شده است. و در اکثر شهر های کوچک فقط چند روز در هفته تئاتر‌ها باز هستند. از تماشاخانه‌های ایران می‌توان به تماشاخانه سنگلج، تماشاخانه ایرانشهر، تئاتر شهر اشاره کرد. محبوب‌ترین تئاتر و تماشاخانه‌های شهر تهران در محله‌های پونک جنوبی، ابوذر، انقلاب، سنگلج، عباس آباد واقع شده است. شما می‌توانید از طریق بلد به راحتی آن‌ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید. امروزه مثل قدیم نیست که برنامه تئاترهای تهران مشخص نباشد شما می‌توانید با سرچ کردن در اینترنت برنامه تئاتر هر تماشاخانه و زمان اجرا آنها را به دست آورید. و پرفروش‌تریت تئاترها را مشاهده کنید و از تخفیفات نیز باخبر شده و استفاده کنید. همچنین امروزه در بعضی تئاتر و تماشا خانه‌های تهران آموزش بازیگری و دوره کارآموزی تئاتر وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند ثبت‌نام کنند اکثرا در تابستان این کلاس‌ها برگزار می‌شود. و دوره‌های کارآموزی در همه فصول برگزار می‌شود. که اساتید خوشنام و مجرب در آن‌ها تدریس می‌کنند. برای تهیه بلیت تئاتر چندین روش وجود دارد اولین روش این است که به صورت حضوری از گیشه نزدیک همان تئاتر بلیت بگیرید یا از فروشگاه‌هایی که بلیت می‌فروشند بلیت خریداری کنید و روش دوم این است که وارد سایت‌های مربوطه بشوید و پس از عضویت در این سامانه ها، می توان با انتخاب اجرا و تعداد بلیت مورد نظر اقدام به خرید آنلاین نمایش نمود. دریافت بلیت ها، با ارائه پرینت برگ رسید خرید از وبسایت به همراه کارت شناسایی خریدار به گیشه مجموعه امکان پذیر است. اگر ساکن هر قسمت از شهر تهران هستید می‌توانید برای پیدا کردن نزدیکترین تماشاخانه به خود کمک بگیرید چرا که در اپلیکیشن بلد مراکز تئاتر و تماشا خانه‌ها به ثبت رسیده‌اند شما می‌توانید نزدیکترین مراکز به خود را پیدا کنید و مراجعه کنید همچنین می‌توانید نظرات و امتیازاتی که مردم به این مراکز داده‌اند را ببینید و بعد مراجعه کنید.

    • ۴٫۷(21 نفر)
    سینما

    تهران،سپهر،بلوار فرحزادی،خ. حافظی

    • ۴٫۵(24 نفر)
    تئاتر و تماشاخانه

    تهران - خ حافظ، خ نوفل لوشاتو

    تئاتر و تماشاخانه

    تهران،انقلاب،خ. جمهوری اسلامی،خ. رازی،خ. پریناز

    • ۴٫۴(5 نفر)
    تئاتر و تماشاخانه

    تهران،قزل قلعه،ب. کردستان

    • ۴٫۵(27 نفر)
    پارک

    تهران ،بلوار معلم، بعداز بلوار آقایی

    • ۴٫۲(6 نفر)
    تئاتر و تماشاخانه

    تهران،ایرانشهر،خ. مفتح جنوبی،خ. اردلان،خ. ترابی

    • ۴٫۰(4 نفر)
    تئاتر و تماشاخانه

    تهران،سنگلج،خ. وحدت اسلامی،خ. چیت چیان

    • ۴٫۵(19 نفر)
    آموزشگاه

    تهران،کشاورز،خ. دکتر فاطمی،خ. حجاب

    • آموزش هنرهای تجسمی
    • ۴٫۴(14 نفر)
    سینما

    تهران،بهارستان،خ جمهوری اسلامی بین درختی و کرمی،بورس کارت عروسی، عقد و عزا

    • ۴٫۲(4 نفر)
    تئاتر و تماشاخانه

    تهران،دانشگاه تهران،خ. حمیدرضا

    تئاتر و تماشاخانه

    تهران،انقلاب،خ. امام خمینی،خ. فلسطین

    تئاتر و تماشاخانه

    تهران،بوستان ولایت،کنارگذر یارجانی

    تئاتر و تماشاخانه

    تهران،خ انقلاب.ک خارک. بن بست اول

    • ۱٫۵(2 نفر)
    کافه

    تهران،انقلاب،خ. ولیعصر،خ. بهرامی

    • ۵٫۰(1 نفر)
    تئاتر و تماشاخانه

    تهران،عباس آباد،خ. مطهری،خ. رهام

    سوالات متداول

    • اولین روش این است که به صورت حضوری از گیشه نزدیک همان تئاتر بلیت بگیرید یا از فروشگاه‌هایی که بلیت می‌فروشند بلیت خریداری کنید و روش دوم این است که وارد سایت‌های مربوطه شوید و پس از عضویت در این سامانه ها، می توان با انتخاب اجرا و تعداد بلیت مورد نظر اقدام به خرید آنلاین نمایش نمود. دریافت بلیت ها، با ارائه پرینت برگ رسید خرید از وبسایت به همراه کارت شناسایی خریدار به گیشه مجموعه امکان پذیر است.

    • می‌توانید وارد اپلیکیشن بلد شوید و با سرچ تئاتر یا تماشاخانه به صفحه مختص هر کدام بروید و به شماره تماس و ادرس دقیق تئاتر و تماشاخانه مدنظر دسترسی داشته باشید سپس از طریق امتیازاتی که دیگران به این مکان‌ها داده‌اند بهترین را پیدا کنید و نظران کاربران را نیز بخوانید.

صفحه 1 از 8