لیست کتاب فروشی‌های تهران

    لیست کتاب فروشی‌های تهران

    امروزه کتابخوانی در بین مردم رایج شده و همه افراد دوست دارند در وقت آزاد خود به مطالعه کتاب بپردازند و فرهنگ کتابخوانی محدود به سن خاص و گروه خاص نیست همه افراد با توجه به سن و علاقه خود می‌توانند در گسترش این فرهنگ سهیم باشند. در شهر تهران، مراکز فروش کتاب گوناگون هستند و می‌توان آن‌ها را در مناطق مختلف یافت. شاید برایتان سوال شود که اگر بخواهید همه نوع کتاب را پیدا کنید باید به کجا در تهران مراجعه کنید در گذشته فقط منطقه خاصی متعلق به بورس کتاب‌فروشی‌های تهران بود ولی امروزه چندین جا تعداد زیاد کتابفروشی وجود دارد و در بین مردم به بورس کتاب فروشی تبدیل شده است. خیابان انقلاب، حدفاصل چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب بورس کتابفروشی‌های تهران است. طی سالهای اخیر باغ کتاب تهران احداث شده است که آنجا هم بورس کتابفروشی‌های تهران است. کتاب‌فروشی شمس در منطقه ناصرخسرو و کتابفروشی صدوق در بازار تهران، کتاب‌فروشی تاریخ، کتاب‌فروشی زمینه هم جزو کتابفروشی‌های قدیمی تهران هستند. برای پیدا کردن نزدیک‌ترین کتابفروشی به خود نیز می‌توانید از بلد کمک بگیرید برای اینکار کافیست وارد اپلیکیشن بلد شوید سپس در قسمت جست‌وجو کتاب فروشی را سرچ کنید تا لیست کتاب‌فروشی‌هایی که در بلد ثبت شده‌اند برایتان نمایش داده شود. همچنین می‌توانید به لیست کتابفروشی‌های انقلاب تهران نیز دسترسی داشته باشید. باغ کتاب تهران، فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهر کتاب، کتاب فروشی‌های خیابان کریم خان زند، کتاب فروشی‌های خیابان انقلاب بهترین کتاب فروشی‌های تهران و معروف‌ترین کتاب فروشی‌های تهران هستند. امروزه با شیوع پاندمی کرونا علاوه بر مغازه‌های کتابفروشی سایت‌هایی راه‌اندازی شده است که می توانید به صورت آنلاین کتاب مد نظر خود را سفارش دهید کتاب‌فروشی فردا به عنوان اولین کتاب‌فروشی اینترنتی ایران شناخته می‌شود، اما اغلب انتشارات معتبر نیز فروش اینترنتی دارند و می‌توانید خرید آسانی از آن‌ها داشته باشید.

    • ۴٫۵(2 نفر)
    کتاب فروشی

    تهران،انقلاب،منیری جاوید،بن بست بهاره،پلاک ۱،واحد۱

    کتاب فروشی

    تهران،انقلاب،خ. دماوند،خ. انقلاب

    • ۵٫۰(3 نفر)
    کتاب فروشی

    تهران،بهجت آباد،خ. تخت طاووس،خ. لارستان

    کتاب فروشی

    تهران،دانشگاه تهران،خ. کارگر شمالی،خ. برهانی

    • ۵٫۰(4 نفر)
    دانشگاه

    تهران،شریعتی،خ. دانشکده مدیریت

    • ۵٫۰(1 نفر)
    کتاب فروشی

    تهران،دانشگاه تهران،خ. انقلاب،خ. اسکو

    • ۴٫۴(5 نفر)
    کتاب فروشی

    تهران،حکمت،خ. دکتر شریعتی،خ. موسیوند

    • ۵٫۰(3 نفر)
    کتاب فروشی

    تهران،شهرک غرب،بلوار خوردین،خ. ایران زمین

    کتاب فروشی

    تهران،نصرت،بلوار کشاورز،بلوار کشاورز

    • ۵٫۰(3 نفر)
    انتشارات

    تهران،دروازه شمیران،خ. پیروزی،خ. مجاهدین،خ. زرین خامه

    • ۵٫۰(1 نفر)
    فروشگاه محصولات فرهنگی هنری

    تهران،فاطمی،خ. دکتر فاطمی،خ. باباطاهر

    • ۴٫۵(2 نفر)
    کتاب فروشی

    تهران،فدک،خ. گلبرگ غربی،خ. گلستان

    • ۱٫۰(4 نفر)
    کتاب فروشی

    تهران،انقلاب،خ. امام خمینی،خ. بهشت آیین

    • ۵٫۰(3 نفر)
    کتاب فروشی

    خ انقلاب روبروی دانشگاه تهران بین فخررازی و 12 فروردین پ 1286

    • ۳٫۷(3 نفر)
    کتاب فروشی

    تهران،قبا،خ. دکتر شریعتی

    • ۴٫۳(3 نفر)
    کتاب فروشی

    تهران،پرستار،خ. پیروزی،خ. پرستار،میدان سیزده آبان

    کتاب فروشی

    تهران،نیلوفر،خ. عرب علی،خ. قندی

    کتاب فروشی

    تهران،ستارخان،خ. ستارخان

    • ۵٫۰(3 نفر)
    کتاب فروشی

    تهران،باغ فردوس،خ. ولیعصر،خ. عارف نسب،خ. دلبر

    سوالات متداول

    • تعیین کردن بهترین کتابفروشی سخت است چراکه بهترین بودن از نظر هرکس می‌تواند متفاوت باشد مثلا عده‌ای فقط برای بهترین بودن کتابفروشی تنوع کتاب‌ها را در نظر می‌گیرند و عده‌ای در بهترین بودن مغازه کتابفروشی داشتن کتاب‌های گران قیمت را نیز در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید با سرچ کردن کتابفروشی در بلد به لیست کتابفروشی‌های ثبت شده در بلد دسترسی داشته باشید و با خواندن نظرات کاربران و امتیازاتی که کاربران به کتابفروشی‌ها داده‌اند می‌توانید بهترین کتابفروشی را پیدا کنید.

    • در گذشته فقط منطقه خاصی متعلق به بورس کتاب‌فروشی‌های تهران بود ولی امروزه چندین جا تعداد زیاد کتابفروشی وجود دارد و در بین مردم به بورس کتاب فروشی تبدیل شده است. خیابان انقلاب، حدفاصل چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب بورس کتابفروشی‌های تهران است. طی سالهای اخیر باغ کتاب تهران احداث شده است که آنجا هم بورس کتابفروشی‌های تهران است.

    • پاسخ به این سوال کم سخت است چرا که اکثرا کتابفروشی‌های منطقه انقلاب تهران قدیمی هستند و مغازه‌های کتابفروشی نسل به نسل انتقال یافته است. کتاب‌فروشی شمس در منطقه ناصرخسرو و کتابفروشی صدوق در بازار تهران، کتاب‌فروشی تاریخ، کتاب‌فروشی زمینه هم جزو کتابفروشی‌های قدیمی تهران هستند.

صفحه 1 از 23