ساعت کاری
ری،استخر،خ فداییان اسلام،خ بیات،خ کاشانی پلاک ۲
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۱۱ رأی- ۲۸ روز پیش
بسیار عالی .تمیز.مرتب .حتی تست کیست فک هم دارن.
- ۱۰ ماه پیش
آزمایشگاهی بسیار تمیز و شیک بسیار کادر مجرب و با اخلاقی داشتند . جوابدهی در تایم مقرر انجام شد. راجع به دختر 3 ماهه من که تقریبا هیج جا نتوانست نمونه گیری کند دکتر آزمایشگاه لارا با مهارت بالا به راحتی نمونه گرفت. بسیار سپاسگزارم
- ۱۵ ماه پیش
عالی از همه نظر.(۱۴۰۳/۱۲/۳۰)
- ۱۷ ماه پیش
خوش برخورد عالی یه گل زیبا هم هدیه دادن
- یک سال پیش
با سلام من به توصیه یکی از دوستان به این آزمایشگاه مراجعه کردم که نظرم را اعلام می کنم 1-دقت بالا در جوابدهی 2- برخورد خوب پرسنل 3- کادر مجرب و حرفه ای نمونه گیری وپذیرش 4- محیط تمیز و شیک 5- دسترسی خوب و آسان - میدان اصلی شهرری 100 درصد پیشنهاد می کنم
- دو سال پیش
با سلام بنده به تازگی به این مراجعه کردم از نکات مثبت این آزمایشگاه به موارد ذیل میتوان اشاره کرد: 1-بسیار دقیق و سریع در جوابدهی 2-بسیار خوش برخورد 3- کادر مجرب و حرفه ای نمونه گیری وپذیرش 4- محیط بسیار بزرگ وتمیز 5- دسترسی آسان نزدیک میدان مرکزی حضرت عبدالعظیم
- دو سال پیش
من چند روز پیش آزمایش دادم، برخوردشون عالی و یک گل هم هدیه می دهند ایکاش جامعه پزشکی از رفتار کادر این آزمایشگاه یاد بگیرند و دانشجویان پزشکی یک دوره را پیش کادر این آزمایشگاه یاد بگیرند فرهاد کریمی
- دو سال پیش
سلام من رفتم آزمایش دادم خیلی خوب خون گرفتن 👌🏻 و برخوردشون عالی بود و یه گل خوشگلم بهم هدیه دادن 😍😍
- دو سال پیش
سلام من رفتم آزمایش دادم خیلی خوب خون گرفتن 👌🏻 و برخوردشون عالی بود و یه گل خوشگلم بهم هدیه دادن 😍😍




















