ساعت کاری
تهران،بیمه،خیابان تیرداد،خ فلسفی،خیابان خادم،پلاک ۱۶
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۲
۷۴ رأی- یک ماه پیش
واقعا یک ستاره هم کمه براشون رفتار پرسنل افتضاحه و فقط براشون پول گرفتن مهمه من واقعا ناراضی بودم به نظر من حتی اگر راهتون دور میشد ارزششو داره اینجا نیاین
- سه ماه پیش
سلام من خوشحالم که بهترین آموزشگاه را انتخاب کردم از کادر اداری و مربیان خوب ان تشکر میکنم
- ۴ ماه پیش
با تشکر از کادر خوب آموزشگاه اکباتان و مربی بسیار خوب و عزیزم آقای ولی زاده من بار اول امتحان دادم و قبول شدم مربی خوبم همه ی موارد را با صبر و حوصله و با دقت به من یاد داد میتونم بگم ایشون واقعا بهترین مربی هستند خواستم از ایشون بسیارتشکر کنم
- ۷ ماه پیش
مربیان عالی
- ۷ ماه پیش
از نظم آموزشگاه خیلی راضی بودم به دوستانم پیشنهاد میکنم به این آموزشگاه بیایند ماشین های آموزشگاه بسیار مرتب هست
- ۷ ماه پیش
عالی❤️❤️ همه چیز روی نظم و ترتیب بود.
- ۸ ماه پیش
من از خدمات دهی به موقع پرسنل آمزشگاه تشکر میکنم مربی آموزشگاه خودم رضایت کامل داشتم ❤️❤️👏👏
- ۸ ماه پیش
من از این اموزشگاه راضی بودم تمام کلاس ها به موقع انجام شد و به موقع هم به امتحان رسیدم خواسته بیشتر از این هم نداشتم
- ۸ ماه پیش
من نه از خدماتشون رضایت داشتم نه از رفتارشون. درست حسابی راهنمایی نمیکنن رفتارشون در بعضی مواقع اصلا محترمانه نیست صرفا از مربیم راضی بودم. فقط منتظرم تموم شه کلاهم بیفته نمیرم بردارم!
- ۸ ماه پیش
با تشکر از عوامل جلو صحنه پشت صحنه و تمامی کارکنان اموزشگاه رانندگی اکباتان





