آموزشگاه رانندگی اکباتان

آموزشگاه

  • ۴٫۲(74 نفر)
  • آموزشگاه رانندگی
  • ساعت کاری

    1. دوشنبه۸ صبح – ۶:۳۰ شب
    2. سه‌شنبه۸ صبح – ۶:۳۰ شب
    3. چهارشنبه۸ صبح – ۶:۳۰ شب
    4. پنج‌شنبه۸ صبح – ۶:۳۰ شب
    5. جمعه۸ صبح – ۶:۳۰ شب
    6. شنبه۸ صبح – ۶:۳۰ شب
    7. یکشنبه۸ صبح – ۶:۳۰ شب
  • تهران،بیمه،خیابان تیرداد،خ فلسفی،خیابان خادم،پلاک ۱۶

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۲

۷۴ رأی
  • یک ماه پیش

    واقعا‌‎​‎‎​ یک ستاره هم کمه براشون رفتار پرسنل افتضاحه و فقط‌‎‌​‌​ براشون پول گرفتن مهمه من واقعا ناراضی بودم به نظر‌‎​‎‏‏ من حتی اگر راهتون دور میشد ارزششو داره اینجا نیاین

  • سه ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ من خوشحالم که بهترین آموزشگاه‌‎‌​‌​ را انتخاب کردم از کادر اداری‌‎​‎‏‏ و مربیان خوب ان تشکر میکنم

  • ۴ ماه پیش

    با‌‎​‎‎​ تشکر از کادر خوب آموزشگاه اکباتان و مربی بسیار خوب و عزیزم آقای ولی زاده من بار‌‎‌​‌​ اول امتحان دادم و قبول شدم مربی خوبم همه ی موارد را با صبر و حوصله و‌‎​‎‏‏ با دقت به من یاد داد میتونم بگم ایشون واقعا بهترین مربی هستند خواستم از ایشون بسیارتشکر کنم

  • ۷ ماه پیش

    مربیان‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏ عالی

  • ۷ ماه پیش

    از‌‎​‎‎​ نظم آموزشگاه خیلی راضی بودم به‌‎‌​‌​ دوستانم پیشنهاد میکنم به این آموزشگاه‌‎​‎‏‏ بیایند ماشین های آموزشگاه بسیار مرتب هست

  • ۷ ماه پیش

    عالی❤️❤️‌‎​‎‎​ همه چیز‌‎‌​‌​ روی نظم‌‎​‎‏‏ و ترتیب بود.

  • ۸ ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ از خدمات دهی به موقع‌‎‌​‌​ پرسنل آمزشگاه تشکر میکنم مربی‌‎​‎‏‏ آموزشگاه خودم رضایت کامل داشتم ❤️❤️👏👏

  • ۸ ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ از این اموزشگاه راضی بودم تمام کلاس ها‌‎‌​‌​ به موقع انجام شد و به موقع هم‌‎​‎‏‏ به امتحان رسیدم خواسته بیشتر از این هم نداشتم

  • ۸ ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ نه از خدماتشون رضایت داشتم نه از رفتارشون. درست حسابی‌‎‌​‌​ راهنمایی نمیکنن رفتارشون در بعضی مواقع اصلا محترمانه نیست صرفا از‌‎​‎‏‏ مربیم راضی بودم. فقط منتظرم تموم شه کلاهم بیفته نمیرم بردارم!

  • ۸ ماه پیش

    با‌‎​‎‎​ تشکر از عوامل جلو‌‎‌​‌​ صحنه پشت صحنه و‌‎​‎‏‏ تمامی کارکنان اموزشگاه رانندگی اکباتان