آموزشگاه رانندگی پارس نو

آموزشگاه

  • ۴٫۱(14 نفر)
  • آموزشگاه رانندگی
  • ساعت کاری

    1. سه‌شنبه۸ صبح – ۷ شب
    2. چهارشنبه۸ صبح – ۷ شب
    3. پنج‌شنبه۸ صبح – ۷ شب
    4. جمعهکل روز بسته است
    5. شنبه۸ صبح – ۷ شب
    6. یکشنبه۸ صبح – ۷ شب
    7. دوشنبه۸ صبح – ۷ شب
  • تهران،خ. هفده شهریور،پایین تر از پمپ بنزین میدان شهدا،پ ۵۲۵۲

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۱

۱۴ رأی
  • ۱۰ روز پیش

    افتضاحهههههه‌‎​‎‎​ مخصوصا خانم خادمی افتضاح هستن اصلا این آموزشگاه‌‎‌​‌​ رو انتخاب نکنین عمرتون رو تلف میکنن یه‌‎​‎‏‏ ستاره هم برای یه همچین آموزشگاه گندی زیاده

  • یک ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ یکتا مشاقی هستم من هنرجو آقای یگانه بودم ایشون‌‎‌​‌​ عالی هستن به شدت صبور و خنده رو و‌‎​‎‏‏ در تدریس رانندگی ماهر و مثل یک پدر همراه هستن

  • سلام‌‎​‎‎​ مربی من آقا صارمی بود کلاملا حرفه ای وقت گذار و فوق العاده مهربون‌‎‌​‌​ بودن با صبرو با دقت تو ضیحات را مرحله به مرحله آموزش میده برای‌‎​‎‏‏ یاد کیری هنرجو جو تمام انرژی و زمانشون را میذارن من خیلی راضی هستم

  • ۶ ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ من سارا زراعت دوست هستم با اموزشگاه پارس توسط دوستان اشنا شدم و‌‎‌​‌​ خیلی راضی هستم استادم آقای صارمی هستند بسیار بااخلاق و باحوصله هستند و خیلی‌‎​‎‏‏ عالی اموزش میدهند حتما به دوستان پیشنهاد میکنم با استاد صارمی کلاس اموزشی بردارند

  • سلام‌‎​‎‎​ درود به آموزشگاه رانندگی پارس‌‎‌​‌​ و آموزش خوب و حرفه‌‎​‎‏‏ ای آقای اسکندری گشتم نگرد نیست

  • ۱۰ ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ 🤗 بسیار سپاسگزارم از آموزشگاه رانندگی و به ویژه از آقای اسکندری 🙌.‌‎‌​‌​ روش تدریس و حمایت‌های ایشان به ما کمک کرد تا با اعتماد به‌‎​‎‏‏ نفس بیشتری رانندگی کنیم . از تمام زحمات‌شان نهایت تشکر را دارم. 🌟

  • ۱۱ ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ عرض ادب هنرجوی استاد صارمی هستم خواستم ویژه از استاد صارمی تشکر کنم که‌‎‌​‌​ یکی از حرفه ای ترین مربی آموزشگاه هستند بسیار با صبر و حوصله و‌‎​‎‏‏ با تجربه نکات مهم رانندگی رو با ساده ترین و موئثر ترین سبک بیان میکنند

  • با‌‎​‎‎​ سپاس از استاد‌‎‌​‌​ اسکندری عزیز و آموزشگاه‌‎​‎‏‏ پارس شما بهترین هستید

  • یک سال پیش

    سپاس‌‎​‎‎​ از اموزشگاه پارس و تشکر از استاد‌‎‌​‌​ اسکندری به خاطر آموزش بسیار خوب و‌‎​‎‏‏ دلسوزانه به شما هم ایشون رو پیشنهاد میدم

  • یک سال پیش

    با‌‎​‎‎​ سپاس فراوان از آموزشگاه پارس و استاد اسکندری عزیز که دلسوزانه با هنر جویان کار‌‎‌​‌​ میکند من شمارو صد در صد به اقوام و آشنایان معرفی میکنم کسانی که در‌‎​‎‏‏ این آموزشگاه ثبت نام می‌کنند البته همه کادر آموزشگاه عالی هستند و بسیار منظم در مارهایشان