ساعت کاری
تهران،خ. هفده شهریور،پایین تر از پمپ بنزین میدان شهدا،پ ۵۲۵۲
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۱
۱۴ رأی- ۱۰ روز پیش
افتضاحهههههه مخصوصا خانم خادمی افتضاح هستن اصلا این آموزشگاه رو انتخاب نکنین عمرتون رو تلف میکنن یه ستاره هم برای یه همچین آموزشگاه گندی زیاده
- یک ماه پیش
سلام یکتا مشاقی هستم من هنرجو آقای یگانه بودم ایشون عالی هستن به شدت صبور و خنده رو و در تدریس رانندگی ماهر و مثل یک پدر همراه هستن
- ۶ ماه پیش
سلام مربی من آقا صارمی بود کلاملا حرفه ای وقت گذار و فوق العاده مهربون بودن با صبرو با دقت تو ضیحات را مرحله به مرحله آموزش میده برای یاد کیری هنرجو جو تمام انرژی و زمانشون را میذارن من خیلی راضی هستم
- ۶ ماه پیش
سلام من سارا زراعت دوست هستم با اموزشگاه پارس توسط دوستان اشنا شدم و خیلی راضی هستم استادم آقای صارمی هستند بسیار بااخلاق و باحوصله هستند و خیلی عالی اموزش میدهند حتما به دوستان پیشنهاد میکنم با استاد صارمی کلاس اموزشی بردارند
- ۹ ماه پیش
سلام درود به آموزشگاه رانندگی پارس و آموزش خوب و حرفه ای آقای اسکندری گشتم نگرد نیست
- ۱۰ ماه پیش
سلام 🤗 بسیار سپاسگزارم از آموزشگاه رانندگی و به ویژه از آقای اسکندری 🙌. روش تدریس و حمایتهای ایشان به ما کمک کرد تا با اعتماد به نفس بیشتری رانندگی کنیم . از تمام زحماتشان نهایت تشکر را دارم. 🌟
- ۱۱ ماه پیش
سلام عرض ادب هنرجوی استاد صارمی هستم خواستم ویژه از استاد صارمی تشکر کنم که یکی از حرفه ای ترین مربی آموزشگاه هستند بسیار با صبر و حوصله و با تجربه نکات مهم رانندگی رو با ساده ترین و موئثر ترین سبک بیان میکنند
- یک سال پیش
با سپاس از استاد اسکندری عزیز و آموزشگاه پارس شما بهترین هستید
- یک سال پیش
سپاس از اموزشگاه پارس و تشکر از استاد اسکندری به خاطر آموزش بسیار خوب و دلسوزانه به شما هم ایشون رو پیشنهاد میدم
- یک سال پیش
با سپاس فراوان از آموزشگاه پارس و استاد اسکندری عزیز که دلسوزانه با هنر جویان کار میکند من شمارو صد در صد به اقوام و آشنایان معرفی میکنم کسانی که در این آموزشگاه ثبت نام میکنند البته همه کادر آموزشگاه عالی هستند و بسیار منظم در مارهایشان



