آموزشگاه زبان انگلیسی آموزه
آموزشگاه
آموزشگاه زبان
تهران،شمیران نو،بلوار هنگام،خ الیاسی،خ غفاری
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴
۱۱ رأی- ۶ ماه پیش
سلام من شاگرد این آموزشگاه هستم که الان یکساله دارم میرم خیلی راضی هستم معلم مهربان و خوب منشی خوب آقای مدیر بسیار خوش اخلاق و مهربان بنظر من این آموزشگاه خیلی خوبه مطمئنم
- ۹ ماه پیش
اموزشگاهی که طبقه پایینش کمپ اعتیاد باشه از توقع چی دارید؟؟ اموزشگاههه افتضاححح
- ۱۰ ماه پیش
سلام من شاگرد این آموزشگاه هستم از نظر من هم مدیر و هم منشی خیلی رفتار خوبی با ما دارن . من که راضی هستم.🙏🏻🌿
- ۱۳ ماه پیش
با سلام کادر اموزشی:بسیار قوی و مدیر مهربان آرام باشخصیت کلاس های:امن برای اموزش:دادن فرزندانمان من واقعا از:همگیشون سپاسگزارم و امیدوام این موسسه سالها بدرخشد و شاگردان پرباری:تحویل اجتماع بدهند با اززوی:موفقیت و سلامتی برای همگی کادر اموزشگاه زبان انگلیسی:آموزه
- یک سال پیش
سلام من الان شاگرد این آموزشگاه هستم واقعا از همه نظر عالیه
- یک سال پیش
شهریه زیاده و ماه به ماه نجومی بیشتر هم میشه. منشی آموزشگاه ها هم میری که شهریه بدی باهات دعوا دارن و بسیار بد اخلاق
- دو سال پیش
عالی
- دو سال پیش
عالی
- دو سال پیش
عالییییییییییییییی
- دو سال پیش
خیلی عالیه خوشم امد

