بابلسر،بهشتی،خ. دانش چهاردهم
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳
۴ رأی- ۱۰ روز پیش
اصلاً آموزشگاه خوبی نیست فقط دنبال اینن که کلاسها رو طول بدن مابه التفاوت و بسیار بیادبانه برخورد میکنند من قبل عید تمام هزینهها را دادم انقدر طول دادن هر دفعه میگفتند جنگ ه یا مربی ندارن انقدر طول دادن که الان ۹ میلیون و ۴۰۰ گفتن دوباره باید بدی قتی من ازشون توضیح خواستم با خشونت بهم جواب دادن شما دروغ میگین هر جلسهای هم که برای رانندگی بود یک هفته تا دو هفته طول میدادند با مداد تاریخها رو میزدن بعد اینکه کلاس تموم میشد ا خودکار پشت سر هم تاریخ میزدند فکر کنم مسئولشم آقای تبارکبر بود
- ۱۰ روز پیش
بدترین آموزشگاهی هست که دیدنم فقط پول میگیرن
- دو سال پیش
پیشنهاد میکنم برای گرفتن گواهينامه پایه دوم به اینجا سر بزنید . محیط اروم و اساتید کار بلد.




