اتو سرویس عبدی
تعمیرات خودرو
تعویض روغنی
تهران،خلیج فارس شمالی،بلوار خلیج فارس،خ جهانگیرخانی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۴
۱۰۹ رأی- سه ماه پیش
کلی به تپسی فوش دادن که چرا از طرف اون روغن میخریم و مستقیما به خودش پول نمیدهیم و زدن پایه فیلتر روغن رو هم خراب کردن که شکایت کردم ازشون ضمنا هرکس میره پیششون ازشون میخاد بزور امتیاز بالا بده توی مپ ها
- سه ماه پیش
عالی
- سه ماه پیش
روابط عمومی صفر
- سه ماه پیش
همه چی عالی بود
- سه ماه پیش
عالی
- ۴ ماه پیش
برخورد بعد و گرفتن پول بیشتر چون از تپسی روغن سفارش داده بودم و اینکه همجا وقتی روغن تعویض میکنی تنظیم بادم انجام میدن ولی ایشون بابت تنظیم باد هم هزینه گرفتن یک ستاره ام زیاد و اینکه خودش میگه ۵ ستاره رو بزن تا امتیازش بره بالا ولی گول نخورین
- ۴ ماه پیش
بشیار خوش اخلاق ، بسیار منصف
- ۴ ماه پیش
خیلی عالی و کاربلد واقعا ممنون
- ۴ ماه پیش
عالی خوش برخورد سریع پیشنهاد میکنم حتما
- ۵ ماه پیش
عالییی





