حسنآباد،بلوار امام خمینی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۷
۶ رأی- ۱۱ ماه پیش
یک ساله خط خریداری کردم در طول یک سال دو روز وصل بوده فقط و فقط هر ماه پول آبونمان میگیرن بابت قطع بودن خط هم میگن همسایه بنایی داشته زده سیم ها رو قطع کرده از زیر زمین خب پول ابونمان چی رو باید بدم بیستو چهاری هم پیامک تخلیه و صلب امتیاز میاد
- یک سال پیش
اصلا کسی جواب گو نیست فقط ابون ماه میگیرن همین
- دو سال پیش
اصلا کار نمیکنند و ملت رو مسخره خودشون کردن
- دو سال پیش
برخورد افتضاح
- سه سال پیش
اصلا پاسخگو نیستند و لحن صحبت کردن خوبی ندارند
دربارهٔ این مکان
اداره مخابرات در حسنآباد و در بلوار امام خمینی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند جایگاه CNG حسن آباد و اداره کل ثبت اسناد و املاک حسن آباد فشافویه و شرکت بیمه فشافویه و بخشداری فشافویه و دادگاه عمومی بخش فشافویه قرار گرفته است.
