اداره مخابرات

سازمان و نهاد دولتی

  • ۱٫۷(6 نفر)
  • مخابرات
  • حسن‌آباد،بلوار امام خمینی

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱٫۷

۶ رأی
  • ۱۱ ماه پیش

    یک‌‎​‎‎​ ساله خط خریداری کردم در طول یک سال دو روز وصل بوده فقط و فقط هر ماه پول‌‎‌​‌​ آبونمان میگیرن بابت قطع بودن خط هم میگن همسایه بنایی داشته زده سیم ها رو قطع کرده از‌‎​‎‏‏ زیر زمین خب پول ابونمان چی رو باید بدم بیستو چهاری هم پیامک تخلیه و صلب امتیاز میاد

  • یک سال پیش

    اصلا‌‎​‎‎​ کسی جواب گو‌‎‌​‌​ نیست فقط ابون‌‎​‎‏‏ ماه میگیرن همین

  • دو سال پیش

    اصلا‌‎​‎‎​ کار نمیکنند‌‎‌​‌​ و ملت رو‌‎​‎‏‏ مسخره خودشون کردن

  • دو سال پیش

    برخورد‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏ افتضاح

  • سه سال پیش

    اصلا‌‎​‎‎​ پاسخگو نیستند‌‎‌​‌​ و لحن صحبت‌‎​‎‏‏ کردن خوبی ندارند

دربارهٔ این مکان

اداره مخابرات در حسن‌آباد و در بلوار امام خمینی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند جایگاه CNG حسن آباد و اداره کل ثبت اسناد و املاک حسن آباد فشافویه و شرکت بیمه فشافویه و بخشداری فشافویه و دادگاه عمومی بخش فشافویه قرار گرفته است.