اداره پست

دفتر پستی

  • ۱٫۵(27 نفر)
  • ساعت کاری

    1. پنج‌شنبه۷:۳۰ صبح – ۱:۳۰ ظهر
    2. جمعهکل روز بسته است
    3. شنبه۷:۳۰ صبح – ۲:۳۰ عصر
    4. یکشنبه۷:۳۰ صبح – ۲:۳۰ عصر
    5. دوشنبه۷:۳۰ صبح – ۲:۳۰ عصر
    6. سه‌شنبه۷:۳۰ صبح – ۲:۳۰ عصر
    7. چهارشنبه۷:۳۰ صبح – ۲:۳۰ عصر
  • حسن‌آباد،بلوار امام خمینی

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱٫۵

۲۷ رأی
  • دو ماه پیش

    مضخرف‌‎​‎‎​ ترین اداره پست که دیدم پست رو نمیارن تحویل بدن‌‎‌​‌​ میگن تماس گرفتیم در صورتی که اصلا تماس نگرفتن دوبار‌‎​‎‏‏ بسته منو برگشت دادن این دفعه سومه بازم تا الان نیاوردن

  • ۵ ماه پیش

    مزخرفترین‌‎​‎‎​ اداره پست که بسته رو نمیارن تحویل بدن چند روزه بسته دست پستچی حامد بک محمدی هست که همیشه کوتاهی میکنه‌‎‌​‌​ در تحویل بسته متاسفم واسه کارکنان این شرکت که هم باید یه دونه هزینه پستی بدیم اینا مفت بخورن هم باید یه‌‎​‎‏‏ هزینه اسنپ بدیم بریم بسته رو از پست خودمون تحویل بگیریم برا شکایت هم میری 2متر زبون درمیارن واقعا شرم کنید دیگه

  • ۶ ماه پیش

    افتضاحححححح‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏

  • ۷ ماه پیش

    افتضاح‌‎​‎‎​ الان ۱۰ روزه بسته من اونجا‌‎‌​‌​ مونده و ارسال نمیشه نمیدونم به‌‎​‎‏‏ چه کسی باید شکایت کنم آخه

  • ۸ ماه پیش

    نزدیک‌‎​‎‎​ ۲۰روزه چیزی سفارش دادم هنوز نرسیده، وقتی ام بریم دنبالش مرکز پست، میگن پاسپورت منی‌‎‌​‌​ ک‌منتظر نشستم نیومدید، الان ک‌پاسپورت دادم تمدید میگید پاسپورت، تا۴۵روز دیگه‌پاسپورت من نمیاد، الان چیکار‌‎​‎‏‏ کنم، کد مرسولم ندارم، چون قرار بوده تحویل درب منزل باشه، پاسخگو باشین خدارو خوش نمیاد

  • ۸ ماه پیش

    مززززززززززززززززززخرف‌‎​‎‎​ ترین‌‎‌​‌​ دفتر‌‎​‎‏‏ پستی

  • ۱۴ ماه پیش

    چرت‌‎​‎‎​ ترین داره پستی که دیدم ینی چی دوساعته دنبال بستمم اما هیچ پاسخگویی دریافت نکردم تازه پولم میگیرن جلوی درم نمیارن‌‎‌​‌​ این دیگه چ مسخره بازیه الحق که دهاتین بقیه بسته رو جلو درشون تحویل میگیرن ما باید بریم دنبالشون ک بدن‌‎​‎‏‏ یا ندن این چ مسخره بازیه آخه ی ستارم اضافیه بخاطر اینکه پیامم بیاد وگرنه هیجوره نمیدادم دلتون خوشه با این دفترتون

  • ۱۷ ماه پیش

    چرا‌‎​‎‎​ خواهشا پست کسی‌رو از پست خانه تهران در پست جسن‌اباد میاد نمیارن تحویل‌‎‌​‌​ نمیدن من خودم مشکل دارم نمتونم بیرون‌بگردم‌بابت این آنلاین خرید کردم‌پست کردن برام‌‎​‎‏‏ آلن شما چزا نمیارن‌انجام‌وظیفه مقدس هست هرچی باشد ولی شما انجام‌نمیدن ازیت می‌کنند

  • ۱۷ ماه پیش

    افتضاح‌‎​‎‎​ حتی‌‎‌​‌​ تلفنو‌‎​‎‏‏ جواب نمیدن😡

  • یک سال پیش

    بجای‌‎​‎‎​ کارمندای پست کلم‌‎‌​‌​ میذاشتن کاربرد و‌‎​‎‏‏ کارایی بیشتری داشت