اداره گاز چمستان
اداره دولتی
ساعت کاری
چمستان،جاده آمل
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۹
۱۸ رأی- دو روز پیش
حسینی هستم در کچلده خیابان جانبازان فشار گاز خیلی کمه
- ۲۰ روز پیش
نه تلفن جواب میدن نه توضیح که چرا وبه چه دلیل مکان خالی قبض میلیونی داره میاد
- ۲۲ روز پیش
برا ماهم همش ۱۰۰خوردی بیشتر ۲۰۰الان هردفعه یک تمن چخبره اخه انصاف نیست
- دو ماه پیش
قبض ماه بهمن و اسفند 1404 برایم صادر شده با مقدار مصرف بالای ۹۰۰ تا و مبلغ بالای 400 هزار تومان ،در صورتی که اصلا چمستان نبودم و هیچ مصرفی نداشتم مسئولین محترم بر چه اساسی قبض صادر میفرمائید؟؟ آخرین قبض پرداختی بنده با همین شرایط نبودن و مصرف نکردن، ۲۰ هزار تومن بوده الان بر چه اساسی 20 برابرش کردید و قبض صادر کردید؟؟ خانواده های که این مشکل برایشان پیش آمده ، قطعاً این موضوع باید به مرکز گزارش داده شود(اداره گاز نور و ساری ثبت شکایت کنید)
- سه ماه پیش
در ماه گذشته ما یک پنجشنبه جمعه چمستان بودیم اصل خانه نبودیم قبض یک میلیونی برایمان اومده هیچ کس هم جوابگو نیست
- سه ماه پیش
برای ما هیچموقع قبض بالای چهل پنجاه تومن نمیومد ، ما دونفریم تو یه خونه ی کوچیک که خیلی ام حواسمون به هدر نرفتن انرژی هست ؛ اما الان سه چهار دفعه هست که قبض گاز بالای یک و پونصد میاد .آخه این چه وضعشه ما که اصلا اصلا راضی نیستیم هیچ جای ایران به اینصورت قبض آب و گاز نمیاد و اینقدر ناحقی نمیکنن این پولا حلال نیست
- ۵ ماه پیش
آخرین قبضی که پرداختم ۴۰ هزار تومان و بالاترین آن ۵۰ هزار تومان است و الان قیض ۱۶۰۰ اومده میگم چرا ، مامور گاز میگه از مهر ماه ۱۰ تا ۱۵ برابر گرون شده و مجدد محاسبه شده و هیچ کسی هم از این موضوع خبر ندارد و اخطار میاد ، حالا چه کسی پاسخگو خواهد بود مشخص نیست چطور گرون شده ما خبر نداریم چرا لینک پرداخت میاد ولی قبلش اطلاع رسانی نشده گاز تا ۱۵ برابر قبل گرون شده ، ۱۶۰۰ برای استفاده ۵ روز ، عجب
- یک سال پیش
سلام محسنی هستم ، لطفا راهنمایی ما یک ملک در چمستان کیابسر اومدیم معامله کنیم به مشکل خوردیم و ملک واگذار شد، ولی ظاهرا گاز به خانم من مونده و چند،ساله دلره،پیام اخطار میاد ، و الان اونده که،حساب مسدود میشه ، هیچ تلفنی هم پاسخگو،نیستند ، چکار کنم
- یک سال پیش
امیر آباد فرهنگ علمی گاز نشتی دارد غیراز خطر وبوی بد گاز به هدر میره درخواست بررسی ورفع عیب دارم
- یک سال پیش
امیر آباد فرهنگ علمی گاز نشتی دارد غیراز خطر وبوی بد گاز به هدر میره درخواست بررسی ورفع عیب دارم