اداره گاز چمستان

اداره دولتی

  • ۱٫۹(18 نفر)
  • ساعت کاری

    1. سه‌شنبه۸ صبح – ۳ عصر
    2. چهارشنبه۸ صبح – ۳ عصر
    3. پنج‌شنبه۸ صبح – ۳ عصر
    4. جمعهکل روز بسته است
    5. شنبه۸ صبح – ۳ عصر
    6. یکشنبه۸ صبح – ۳ عصر
    7. دوشنبه۸ صبح – ۳ عصر
  • چمستان،جاده آمل

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱٫۹

۱۸ رأی
  • دو روز پیش

    حسینی‌‎​‎‎​ هستم در کچلده‌‎‌​‌​ خیابان جانبازان فشار‌‎​‎‏‏ گاز خیلی کمه

  • ۲۰ روز پیش

    نه‌‎​‎‎​ تلفن جواب میدن نه توضیح‌‎‌​‌​ که چرا وبه چه دلیل‌‎​‎‏‏ مکان خالی قبض میلیونی داره میاد

  • ۲۲ روز پیش

    برا‌‎​‎‎​ ماهم همش ۱۰۰خوردی بیشتر‌‎‌​‌​ ۲۰۰الان هردفعه یک تمن‌‎​‎‏‏ چخبره اخه انصاف نیست

  • قبض‌‎​‎‎​ ماه بهمن و اسفند 1404 برایم صادر شده با مقدار مصرف بالای ۹۰۰ تا و مبلغ بالای 400 هزار تومان ،در صورتی که اصلا چمستان نبودم و هیچ مصرفی‌‎‌​‌​ نداشتم مسئولین محترم بر چه اساسی قبض صادر میفرمائید؟؟ آخرین قبض پرداختی بنده با همین شرایط نبودن و مصرف نکردن، ۲۰ هزار تومن بوده الان بر چه اساسی 20 برابرش‌‎​‎‏‏ کردید و قبض صادر کردید؟؟ خانواده های که این مشکل برایشان پیش آمده ، قطعاً این موضوع باید به مرکز گزارش داده شود(اداره گاز نور و ساری ثبت شکایت کنید)

  • سه ماه پیش

    در‌‎​‎‎​ ماه گذشته ما یک پنجشنبه جمعه چمستان‌‎‌​‌​ بودیم اصل خانه نبودیم قبض یک میلیونی‌‎​‎‏‏ برایمان اومده هیچ کس هم جوابگو نیست

  • سه ماه پیش

    برای‌‎​‎‎​ ما هیچموقع قبض بالای چهل پنجاه تومن نمیومد ، ما دونفریم تو یه خونه ی کوچیک که خیلی ام حواسمون به هدر‌‎‌​‌​ نرفتن انرژی هست ؛ اما الان سه چهار دفعه هست که قبض گاز بالای یک و پونصد میاد .آخه این چه وضعشه ما‌‎​‎‏‏ که اصلا اصلا راضی نیستیم هیچ جای ایران به اینصورت قبض آب و گاز نمیاد و اینقدر ناحقی نمیکنن این پولا حلال نیست

  • آخرین‌‎​‎‎​ قبضی که پرداختم ۴۰ هزار تومان و بالاترین آن ۵۰ هزار تومان است و الان قیض ۱۶۰۰ اومده میگم چرا ، مامور گاز میگه از مهر ماه ۱۰ تا‌‎‌​‌​ ۱۵ برابر گرون شده و مجدد محاسبه شده و هیچ کسی هم از این موضوع خبر ندارد و اخطار میاد ، حالا چه کسی پاسخگو خواهد بود مشخص نیست‌‎​‎‏‏ چطور گرون شده ما خبر نداریم چرا لینک پرداخت میاد ولی قبلش اطلاع رسانی نشده گاز تا ۱۵ برابر قبل گرون شده ، ۱۶۰۰ برای استفاده ۵ روز ، عجب

  • یک سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ محسنی هستم ، لطفا راهنمایی ما یک ملک در چمستان کیابسر اومدیم معامله کنیم به مشکل‌‎‌​‌​ خوردیم و ملک واگذار شد، ولی ظاهرا گاز به خانم من مونده و چند،ساله دلره،پیام اخطار‌‎​‎‏‏ میاد ، و الان اونده که،حساب مسدود میشه ، هیچ تلفنی هم پاسخگو،نیستند ، چکار کنم

  • امیر‌‎​‎‎​ آباد فرهنگ علمی گاز نشتی دارد‌‎‌​‌​ غیراز خطر وبوی بد گاز به‌‎​‎‏‏ هدر میره درخواست بررسی ورفع عیب دارم

  • امیر‌‎​‎‎​ آباد فرهنگ علمی گاز نشتی دارد‌‎‌​‌​ غیراز خطر وبوی بد گاز به‌‎​‎‏‏ هدر میره درخواست بررسی ورفع عیب دارم