ساعت کاری
تهران، سید خندان، خیابان دکتر شریعتی، خیابان دیباج
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴
۱۲ رأیفوق العاده پرسنل نامحترمی داره واقعا متاسفم که هیچ رسیدگی ای وجود نداره ظاهرشو نوسازی کردن ولی پرسنل خانومها همونی که دور استخر میشینه کافیه که آدم پاشو اونجا نذاره
- ۱۳ ماه پیش
عالیییییییییییییییییییییییییییییی
- یک سال پیش
چند روز پیش رفتم واقعا واقعا بدترین استخر بود عمق کل استخر ۱متر ۸۰ بود ب طوری ک تو کل استخر میشد راه بری ن شنا کنی بسیار کثیف سونا و جکوزی خیلی کوچک در کل هم کثیف و هم استخر کوچیکیه
- دو سال پیش
نگم براتون عاااااالللللییییی
- دو سال پیش
استر بسیار خوبی است من یبار رفتم دیگه همین استخر میرم
- دو سال پیش
عالی بود. سرسره داشت دایو فنری جکوزی حوضچه آب سرد خلاصه خیلی خوب بود
- دو سال پیش
ایا تعطیل است
- ۴ سال پیش
بسته شده متاسفانه کلا بسته هست
- ۴ سال پیش
بد نیست











