ایستگاه برق ذوالفقاری

صنایع برق

  • ۱٫۲(10 نفر)
  • پست برق
  • آبادان،قائم،بلوار چهل متری ذوالفقاری

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱٫۲

۱۰ رأی
  • یک سال پیش

    چرا‌‎​‎‎​ پاسخگو نیستید اصلا واسه چی شماره تماس گذاشتید وقتی که میدونید جوابگوی مردم نیستید منم مشکل قلبی وتنفسی وهزار گرفتاری دیگه دارم‌‎‌​‌​ همسایه ها بچه کوچیک وسالمند دارند وقتی شما به ما رحم نمیکنید کی بخواد رحم کنه توخونتون یا سرکارکولر روشن ومابیچاره ها‌‎​‎‏‏ از ساعت ۱۲تا الان برق نداریم الان بیست دقیقه به ساعت ۴عصره، خدا ازباعث و بانیش نگذره داره جونم بالا میاد جونتون درآد

  • ۱۳ ماه پیش

    تماسی‌‎​‎‎​ پاسخگو‌‎‌​‌​ نیستین‌‎​‎‏‏ چرا

  • یک سال پیش

    وقتی‌‎​‎‎​ نمیخواین جواب بدین شماره‌‎‌​‌​ تماس برا چی گذاشتین؟ بخدا‌‎​‎‏‏ که این شهر رو هواس

  • یک سال پیش

    وقتی‌‎​‎‎​ تلفن رو پاسخ گو نیستید .چرا‌‎‌​‌​ شماره تماس میزارید.در گرمای ۶۰ درجه‌‎​‎‏‏ دیگه قطع کردن برق اوج بی انصافیه

  • یک سال پیش

    به‌‎​‎‎​ جای که برق را تو اوج گرما قطع کنید، اصلاع رسانی کنید ،بگید تو اوج گرما مصرف کولرهارو کم‌‎‌​‌​ کنید تا به برقها فشار نیار قطع بشه بعد میبینید ،چه مردمانی داریم، درضم شماره تلفنی رسانه ای کنید که‌‎​‎‏‏ جوابگو باشید، به مردم احترام بذاریید تا ملت هم به شما احترام بذارنند، امیدوارم مسئول مربوطه بخونه وجوابگو باشه انشالاه

  • یک سال پیش

    سلام.خسته‌‎​‎‎​ نباشید.ما میدونیم شماهااا خیلی زحمت میکشید و در اوج گرما‌‎‌​‌​ لطف میکنید و زیر آفتاب سوزان زحمت میکشید تا برق‌‎​‎‏‏ رو وصل کنید.اپراتور محترم لطفااا وقتی تماس میگیریم جواب بدید.بخداااا گرمه.پختیم.🥴🥸📿💣

  • یک سال پیش

    چرا‌‎​‎‎​ تماس میگیریم‌‎‌​‌​ جواب نمیدید‌‎​‎‏‏ گرما مردیم

  • یک سال پیش

    وقتی‌‎​‎‎​ قرار پاسخگو‌‎‌​‌​ نباشید چرا‌‎​‎‏‏ تلفن گذاشتید

  • یک سال پیش

    لطفاً‌‎​‎‎​ جوابگو تماس باشید الان 4ساعته برق توخونها‌‎‌​‌​ نیس بچه کوچیک مریض داریم تو اوج‌‎​‎‏‏ گرما برقا قطع میکنید بفکر مردم باشید لطفا

  • سه سال پیش

    500‌‎​‎‎​ هزار دفعه تماس گرفتم در رابطه با قطعی برق خونه اما‌‎‌​‌​ کسی پاسخگو نبود و جواب گوشی رو نمیدن لطفا پاسخگو باشید یا‌‎​‎‏‏ شماره تلفن رو حذف کنید این چه مسخره بازیه مردم مریض دارن