تهران،قبا،خ گل نبی بین ناطق نوری و دکتر شریعتی،پ ۳۸
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۵
۴ رأی- یک ماه پیش
باربری خیلی خوبی با پرسنل کار بلد
- یک ماه پیش
در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۱ بچههای اسبابچی اومدن اثاثیه خونه من رو تر و تمیز جابجا کردن بدون هیچ مشکلی ..... خلاصه بنظر من یه بار هم شده امتحان کنید..... به امتحان ش می ارزه.
- یک ماه پیش
واقعا باربری مطمنی بودن،مرتب و منظم و بدونه دردسر بودن،ما انشالله سالهای بعد هم با این باربری وسایلمون رو جابجا میکنیم ،ما ازشون راضی بودیم
- یک ماه پیش
اسبابچی بهترین باربری در تهران

