باغ تالار عمارت باغ زندگی

تالار پذیرایی

  • ۳٫۵(6 نفر)

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۵

۶ رأی
  • یک ماه پیش

    تالار‌‎​‎‎​ مزخرف مفت گرونه اصلا پیشنهاد‌‎‌​‌​ نمیشه پرسنل بی ادب خود مدیر‌‎​‎‏‏ تالار اصلا شخصیت نداره آدم نیست

  • یک سال پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام و تشکر‌‎‌​‌​ از مدیریت و‌‎​‎‏‏ پرسنل باغ تالار زندگی

  • چندین‌‎​‎‎​ بار برای مراسم عروسی اقوام رفتیم‌‎‌​‌​ اینجا . جای پارکش بد نیست .‌‎​‎‏‏ کیفیت تالار و عذاها هم خوبه درکل

  • عالی‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک باغ تالار عمارت باغ زندگی