شیراز،شهرک صدرا،بلوار دکتر حسابی،کنارگذر دکتر حسابی،خ قرائتی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۳
۷ رأی- ۲۹ روز پیش
اگه میخواین یه سوپرایز وحشتناک بشید حتما مجلستونو بهشون بسپارید نه از دیزاین راضی بودم نه از دی جی هوای سالنم ک بی نهایت گرمممم فقط شامشون خوب بود
- یک ماه پیش
مجلس ما عالی و بینظیر بود ممنون از مدیریت خوب ونک
- یک ماه پیش
سلام بی نظیربودوفوق العاده ممنون ازآقای رضایی وحسینی
- ۵ ماه پیش
عروسی دخترم اونجا بود و اصلا راضی نبودیم خیلی دیر پذیرایی کردن و هرچی میگفتم مهمانان من از راه دور اومدن اصلا براشون مهم نبود.
- ۵ ماه پیش
من عروسیم اونجا بود اصلا راضی نبودم مدیریتشون خیلی ضعیف بود ، رفتار پرسنل هم با مهمان ها بد بود اگر میخواین مراسمتون رو اونجا برگزار کنید خیلی مراقب باشید و حتما مبلغی رو به عنوان ضمانت بعد از عروسی بدین چون بعد عروسی ک خراب کنن دیگه پاسخگو نیستن و دروغ میگن فیلم هاتون هم در خطره، من فیلمام نصفش ندادن گفتن پاک شده. با ارزو خوشبختی برای عروس داماد های عزیز
- ۱۵ ماه پیش
فوق العاده

