بیمارستان دامپزشکی اطلس

دامپزشکی

  • ۵٫۰(1 نفر)

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۵

۱ رأی
  • دکتر‌‎​‎‎​ عماد و تیمشون بسیار خوش اخلاق حرفه ای و دلسوز هستن من گربم بیمار بود‌‎‌​‌​ بردم کلینیک اطلس درمان شد و بعد واکسینه و عقیم شد و از خدمات کلینیک‌‎​‎‏‏ اطلس راضی بودم ممنونم از تشخیص درست و دقیق دکتر عماد و رفتار حرفه ای تیمشون

مکان‌های مشابه نزدیک بیمارستان دامپزشکی اطلس