بیمارستان دامپزشکی درین

دامپزشکی

  • ۳٫۴(68 نفر)
  • ساعت کاری

    1. سه‌شنبهکل روز باز است
    2. چهارشنبهکل روز باز است
    3. پنج‌شنبهکل روز باز است
    4. جمعهکل روز باز است
    5. شنبهکل روز باز است
    6. یکشنبهکل روز باز است
    7. دوشنبهکل روز باز است
  • تهران،نارمک شمالی،ب. رسالت

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۴

۶۸ رأی
  • ۴ روز پیش

    من‌‎​‎‎​ خیلی راضی ام ۱۲ ساله که سگم و گربم اونجا پرونده دارن‌‎‌​‌​ هم برخوردشون خوبه هم کادرشون مجربه دکتر ایران نژاد که عالی ان دندونای‌‎​‎‏‏ این بچه رو چند بار دکتر بیرانوند جراحی کردن خیلی خیلی عالی ممنونم

  • ۴ روز پیش

    من‌‎​‎‎​ خیلی راضی ام ۱۲ ساله که سگم و گربم اونجا پرونده دارن‌‎‌​‌​ هم برخوردشون خوبه هم کادرشون مجربه دکتر ایران نژاد که عالی ان دندونای‌‎​‎‏‏ این بچه رو چند بار دکتر بیرانوند جراحی کردن خیلی خیلی عالی ممنونم

  • یک ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ خرگوشم و بردم ۵ ساعت علافم کردن کلی عکس گرفتن و‌پول گرفتن اخر‌‎‌​‌​ سرم به خاطره اون همه استرسی که حییون کشید و‌تشخیص اشتباه و دارو اشتباه‌‎​‎‏‏ حییون مرد سالهاس داره کامنت منفی میگیره این مجموعه ولی هیچ تغییری ایجاد نمیشه

  • یک ماه پیش

    ب‌‎​‎‎​ نظره من واقعا خوبه من گربمو هرجا بردم داشت میمرد ولی تو‌‎‌​‌​ درین بستریش کردم و خداروشکر روز ب روز رو به بهبودیه اینایی‌‎​‎‏‏ ک کامنتای چرتو پرت میزارنو جدی نگیرید چون ب نظره من بهترین دامپزشکیه

  • مرکز‌‎​‎‎​ درمانی مناسب برای حیوانات خانگی و پرندگان ، با‌‎‌​‌​ کادری متعهد و تلاشگر ، تشکر از حضور فعالانه‌‎​‎‏‏ شما در ۲۴ ساعت شبانه روز در تمامی دوران جنگ

  • دو ماه پیش

    فقط‌‎​‎‎​ موقع پول گرفتن حواسشون هست که اول‌‎‌​‌​ پرداخت کنی ، دیگه بعدش اهمیتی نداره‌‎​‎‏‏ چطور کار پیش بره تهش میگن زنده نمیمونه

  • دو ماه پیش

    یعنی‌‎​‎‎​ هرجا میرید برید بجزء اینجا. معطلی بالای پنج‌‎‌​‌​ شیش ساعت بی تجربه بودن دکتر و پرنسل‌‎​‎‏‏ اصلا خوب رسیدگی نمیکنن الحق که به کشتارگاه معروفین

  • سه ماه پیش

    افتضاح،ما‌‎​‎‎​ طوطی رو کلی گرونتر خریدیم به شرط نر بودنش،رفتم‌‎‌​‌​ اینجا تست تعیین جنسیت دادیم گفتن نره،الان جوابشم هست،حالا بعد‌‎​‎‏‏ یه سال مشخص شده ماده بوده و تست اشتباه بوده!!

  • مزخرفترین‌‎​‎‎​ به معنای واقعی کلمه، چندین ساعت منو علاف‌‎‌​‌​ کردن و کلی هم پول دادیم ، یه مشت‌‎​‎‏‏ بچه کار نابلد وقت کشی میکنن و هزینه تراشی

  • یک سال پیش

    چقدر‌‎​‎‎​ کامنت های بد و‌‎‌​‌​ منفی توی اینستا و‌‎​‎‏‏ اینجا راجبشون خوندم . وحشتناکه

دربارهٔ این مکان

بیمارستان دامپزشکی درین در محله نارمک شمالی تهران و در ب. رسالت واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند شهر کتاب هفت حوض و مرکزخرید سون سنتر و درمانگاه شبانه‌روزی فرجام و ورودی ۲ مترو سر سبز و ایستگاه مترو علم و صنعت قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو سرسبز و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس دیبا می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۳٫۸ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک بیمارستان دامپزشکی درین