بیمارستان دامپزشکی مانوک

دامپزشکی

  • ۳٫۲(17 نفر)
  • ساعت کاری

    1. جمعهکل روز باز است
    2. شنبهکل روز باز است
    3. یکشنبهکل روز باز است
    4. دوشنبهکل روز باز است
    5. سه‌شنبهکل روز باز است
    6. چهارشنبهکل روز باز است
    7. پنج‌شنبهکل روز باز است
  • تهران، خیابان ملاصدرا، پلاک 188

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۲

۱۷ رأی
  • ۱۵ روز پیش

    دلسوز‌‎​‎‎​ ترین و خوش رفتار ترین دامپزشکی ای که رفتم بسیار کامل بودن در‌‎‌​‌​ حدی که برای هیچ خدماتی نیاز به رفتن به مراکز دیگه نبود ممنون‌‎​‎‏‏ از تیم خوب و حرفه ای که دکتر شریعت دور هم جمع کردن

  • رضایت‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏ نداشتم

  • یک ماه پیش

    از‌‎​‎‎​ هر نظر کامل هستن هم از نظر تجهیزات هم تیم‌‎‌​‌​ پزشکی هم رسیدگی مخصوصا بعد از جا به جایی به ملاصدرا‌‎​‎‏‏ واقعا کیفیت فضا عالی شده بین دامپزشکی هایی که رفتم بهترینن

  • یک ماه پیش

    😍🥰‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏

  • یک ماه پیش

    هزینه‌‎​‎‎​ خدمات نسبتا بالاست ، بیشتر به درد کارای روتین مثل ناخن و واکسن میخوره ، قیمت محصولات پت شاپ به نسبت‌‎‌​‌​ جاهای دیگر بالاست ، همه دارو ها انسانی هست یعنی داروخانه هم میفروشه اما با قیمت بسیار پایین تر از اینجا‌‎​‎‏‏ !!! بهتره خودتون تهیه کنید دارو بچتون رو . برخورد پرسنل زیاد تعریفی نداره! محیط بیمارستان به نسبت تمیز هست .

  • افتضاح‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏

  • سه ماه پیش

    عالی‌‎​‎‎​ هستن‌‎‌​‌​ کل مجموعه‌‎​‎‏‏ پزشگان بیمارستان

  • ۱۷ ماه پیش

    خیلی‌‎​‎‎​ عالی بود گربه های ما را‌‎‌​‌​ از مرگ حتمی نجات دادن واقعا لذت‌‎​‎‏‏ بردم دکترهای حاذق وعالی بخصوص مسئول کلینیک

  • یک سال پیش

    اصلا‌‎​‎‎​ راضی نبودم، بیمارستان خوبی نیست متاسفانه پاسخگویی بسیار بسیار ضعیف هست باید‌‎‌​‌​ چندین بار تماس بگیری تا کاری رو انجام بدن، گربه تصادفی داشتم‌‎​‎‏‏ و بستری کردم ولی متاسفانه رسیدگی و پاسخگویی مناسبی نداشتن،اصلا توصیه نمیکنم

  • دو سال پیش

    اصلا‌‎​‎‎​ درباره پرندگان هیچ اطلاعات و دستگاه یا وسایل مخصوص ندارن و در کنارش اطلاع نادرست هم میدن وقتی زنگ میزنیم،زنگ زدم برای دستگاه نبولایزر اولتراسونیک مخصوص پرندگان و گفتن دارن و وقتی رفتیم کلا با چیزی که باید باشه فرق میکرد،دستگاهشون اکسیژن ساز بود درحالی که‌‎‌​‌​ باید ذرات مایع و دارو رو به قطرات ریز تقسیم کنه و در هوا پخش کنه،در کنار اینا درباره هزینه هم وقتی زنگ زدم یه قیمتی گفتن و وقتی رفتم قیمت بالاتری گفتن درحالی که داروش رو خودم تهیه کرده بودم و در مطب دکتره پرندم‌‎​‎‏‏ هزینش حتی با دارو کمتر هم میشد،من به خاطر راه دور مطب پرندم مجبور شدم جاییو پیدا کنم که نزدیک باشه ولی همون بهتر که راه دور برم و اینجا نیام،ولی رفتار محترمانه‌ای داشتن و شاید برای حیوانات دیگه اطلاعات مفیدی داشته باشن،درکل من راضی نبودم

مکان‌های مشابه نزدیک بیمارستان دامپزشکی مانوک