ساعت کاری
آزاد راه خلیج فارس.ب سمت قم.بزرگراه امام خمینی.ترمینال پروازهای خروجی.طبقه اول
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۲
۸۶ رأی- سه ماه پیش
بسیار عالی دستشون درد نکنه
- ۶ ماه پیش
فرودگاه خوبیه بزرگه، ولی یه چیزایش بی حساب کتابه...
- ۹ ماه پیش
متاسفانه بدترین و افتضاح ترین فرودگاه ایران است. برخورد پرسنل فرودگاه بدبود. رستوران پاستا خام داد بهمون .
- یک سال پیش
سفر بین شهری عالی بود فقط در بین مسیر بوی فاضلاب به مشام میخورد گاهی . ممنون
- سه سال پیش
خدا همه مسافرین حفظ کنه
- سه سال پیش
قراره برا اولین بار بریم الان تو مسیریم حالا ببینیم چی میشه
- سه سال پیش
ترمینال کوچک پروازهای محدود .چقدر می تونست این فرودگاه ها بین المللی باشد
- ۴ سال پیش
صف به شدت طولانی کانتر و گیت در حدود سه ساعت عدم ظرفیت پارکینگ سر پوشیده
- ۴ سال پیش
بهترین قسمت فرودگاه امام پرواز های خروجیه ،هم زهر و هم عسل
- ۵ سال پیش
تو بذار وقتی غروب شد برو غمگینترین جای دنیا













































