خانه سنتی پرهامی

کاربران بلد گزارش کرده اند که این مکان وجود ندارد و ما در حال بررسی درستی گزارش هستیم.

اقامتگاه بوم‌گردی

7. دوشنبه۱۲ ظهر – ۴:۳۰ عصر
  • شیراز، خ. لطفعلی خان زند، روبروی مسجد نصیر الملک کوچه 36

• ویرایش اطلاعات

ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت مکانی و...

• درخواست حذف مکان

تکراری است، بسته شده است، وجود ندارد و...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۳٫۳

۳۰ رأی
  • غذا‌‎​‎‎​ افتضاح بود فقط تبلیغ‌‎‌​‌​ بود، دروغ میگن جا‌‎​‎‏‏ پر هست فقط تبلیغ هست

• ۶ ماه پیش

بهترین‌‎​‎‎​ جایی که میشد تو شیراز‌‎‌​‌​ رفت.کلم پلوی عالی ودوغ بسیار‌‎​‎‏‏ خوشمزه ش.تمیز بودنش.واقعا بهترین بودن.

• ۱۰ ماه پیش

کیفیت‌‎​‎‎​ غذا بسیار بد‌‎‌​‌​ بود....غذای مونده رو گرم‌‎​‎‏‏ کردن گذاشتن جلوی ما

• ۱۱ ماه پیش

غذاش‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​ خوب‌‎​‎‏‏ نبود

خانه‌‎​‎‎​ سنتی پرهامی از نظر زیبایی و قدمت عالی ولی از نظر کیفیت غذا پایین‌‎‌​‌​ و‌متاسفانه دو پرس غذا سفارش دادیم سرد سرد آورده شد و کیفیتی نداشت و‌‎​‎‏‏ پرسنل کار بلد نبودند و در کل هزینه پرداختی نسبت به کیفیت خیلی بالا بود

متاسفانه‌‎​‎‎​ از سر کریمخان 11 تا خانه پرهامی حدودا 400 متر ماشینو پارک کردیم پیاده رفتیم که کاش نمی رفتیم و در کمال تعجب و ناباوری موقع ورودی با برخورد‌‎‌​‌​ بسیار زننده پرسنل مواجه شدیم که حتی اجازه دیدن محیط رو هم ندادند که بتونیم اگر خوشمون اومد روزهای بعدی رزرو کنیم و بیاییم در کل میتونم بگم از‌‎​‎‏‏ اون مجموعه هاست که الانی که اسم در کرده یادش رفته مشتری هستش که یه برند رو برند میکنه نه فیس و افاده های عجیب غریب و دور از ادب

• ۱۱ ماه پیش

متاسفانه‌‎​‎‎​ مدیریت و سرویس دهی بسیار ضعیفی دارن و چند تا بچه که هیچ تصوری از مهمانداری و خدمات دهی به مشتری ندارن، اونجا رو اداره می‌‎‌​‌​ کنن. غذای دوستمون کاملا سرد و از دهن افتاده روی میز اومد فقط خواش کرد براش گرم کنن ولی از این کار امتناع کردن و از‌‎​‎‏‏ تعویض غذا هم خودداری کردن و برخورد درستی هم نداشتن. وقت و پولتون رو اینجا هدر ندید، جاهای بهتری در شیراز هست که کارشونو بلد باشن.

• یک سال پیش

سلام‌‎​‎‎​ ما ۲روز پیش یعنی ۲۱تیر۱۴۰۱برای ناهار رفتیم قیمتهاش بالا بود توی اینترنت یه قیمتی دیگه زده ولی آخرش وقتی میخوای حساب کنی صورت حساب چیزدیگه‌‎‌​‌​ ای میگه پوست میکنن در ضمن برای اینکه برق مصرف نکنن وکولر روشن نکنن به دروغ میگن کولر طبقه بالا خرابه!! ونمیگذارن کسی بره بالابا‌‎​‎‏‏ اینکه از قبل تماس گرفتیم ورزرو کرده بودیم صبر کردیم معطل شدیم تا یه میزی از طبقه پایین روخالی وتمیز کاری ونظافت کردن بعدش ما نشستیم

• من‌‎​‎‎​ چند باری رفتم پرسنل خوبن غذا هم غذای خوشمزه ای‌‎‌​‌​ بود نمیتونم بگم بهترین کیفیت داره اما میتونم بگم غذای‌‎​‎‏‏ خوشمزه ای داره بدیش فقط اینکه تایم کمی سرویس دهی دارن

• من‌‎​‎‎​ که اصلا پام رو همچین جایی نمیذارم به محض ورود به رستوران با برخورد بدی مواجه شدم که با خوندن کامنتها فهمیدم بار اولشون نیست. برای ورود و صرف ناهار حتما باید از قبل رزرو بشه برای ۲ سانس ۱ و ۲:۳۰ که من برای ۲:۳۰ رزرو کردم ساعت حدودا ۱:۳۰ رسیدم‌‎‌​‌​ و طبیعتا نمیشد وارد شد ولی چیزی که اذیت کننده بود این بود که خانمی که مسئول صندوق و در واقع میزبان بود با اینکه گفتیم خسته هستیم ولی زودتر رسیدیم بدون هیچ واکنش درستی گفتن نه نمیشه و حتی اینکه جایی برای منتظر موندن هم نداشت که با این حرکات منصرف شدم‌‎​‎‏‏ از ورود به رستوران. برای نفر دیگه ای هم که همراه با ما رسیده بودن و نیم ساعت دیرتر از رزروشون اومده بودن رزروشون رو لغو کرده بودن بدون اینکه چک کنن اون نفر میاد یا نه که با گفتن اینکه پس برای چی شماره تماس گرفتید گفتن که برای باشگاه مشتریانه 😒

دربارهٔ این مکان

خانه سنتی پرهامی در محله بازار شیراز و در خیابان لطفعلی خان زند، روبروی مسجد نصیرالملک، کوچه نون بربری واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند باغ موزه نارنجستان قوام و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و ارگ کریم خان و مسجد نصیرالملک و بازار وکیل جنوبی قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو وکیل الرعایا ورودی جنوبی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۲٫۶ از ۵ را به این مکان داده‌اند.