خانه نوباوگان مظفری

  • ۵٫۰(1 نفر)

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۵

۱ رأی
  • من‌‎​‎‎​ در کودکی توسط فردی آمریکایی که نمی‌دانم که بوده وچرا در بین سال‌های ۱۳۴۰ تا ۱۳۴۳ یا بیشتر به این مکان تحویل داده شده ومانند یک رویا هنوز آنجا را درسر‌‎‌​‌​ دارم وتا چندسال پیش نمی‌دانستم پدرومادر ی که من را بزرگ کرده اند در سال ۱۳۴۳ از همین مکان تحویل گرفته وبه شهری دوردست برده اند وبخوبی ازمن نگهداری کردند ودوسال‌‎​‎‏‏ پیش هردو فوت نموده ومن را باهزاران اما واگر تنها گذاشته وخاطراتی خوش از آن مکان دارم واینرا بگویم که اگردرآنزمان چنین جایی نبود نمیدانم چه سرنوشتی داشتم روحش شاد ویادش گرامی