ساعت کاری
تهران،میدان حر،خ کمالی،خ هفتم غربی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۵
۱۳ رأی- یک ماه پیش
ممنون بابت رفتار مناسب ومردم داری خوب همه رازی از مرکز رفاهی پیشکسوتان ممنون اقای میرسیفی
- ۵ ماه پیش
عالی با تشکر از آقایی میرسیفی بابت رفتار مناسب
- ۵ ماه پیش
عالی خیلی خوب و ممنون از آقایی میرسیفی که رفتار بسیار مناسب
- ۵ ماه پیش
بسیار عالی بسیار رفتار مناسب هم از نظر ادب و ... و باتشکر از آقای میرسیفی
- ۵ ماه پیش
عالی از هر نظر هم از نظر نظافت برخورد درست و با تشکر از آقای میرسیفی
- ۱۳ ماه پیش
برخورد پذیرش بسیار بسیار نامناسب ودر شأن یک فرهنگی نبود و متأسفم که همچین شخصی رودر پذیرش گذاشتن در صورتی که اتاق خالی داشتن اما ایشون میگفت مشخص نیست چند اتاق خالی شه مگرمیشه همچین چیزی فقط اظهارتاسف تاسف تاسف
- یک سال پیش
با سلام و وقت بخیر برای منم امکان سکونت تو این مکان فراهم نشد، دقیقا به خاطر رفتار بسیار نامحترمانه آقایی که مسئول پذیرش بودند!!! با وجود جای خالی از پذیرش ما و چند نفر دیگه که مراجعه کرده بودند امتناع کردند! در صورتی که به این وضع رسیدگی نشه از طریق قانون پیگیری خواهم کرد و تا برکناری ایشون دست برنخواهم داشت 😌
- یک سال پیش
اقای میرسیفی نمیدونم پشتش به کی گرمه که هر جوری دلش میخواد با مسافران برخورد میکنه . و از وقتی اعتراض کردم بهشون ،هر بار یه بهانه میارن که نتونم برم 😡
- یک سال پیش
عالی
- دو سال پیش
من یه فرهنگی هستم که ازشهرستان برای بیماری که دارم میام تهران، متاسفانه شب دوشنبه چون نوبت دکتر داشتم با اینکه با آقای میرسیفی هماهنگی کرده بودم، چون ساعت ۱۱شب شده بود و ایشان بهم فرمودند که چون دیر اومدید همون بیرون جلو درب بمونید تا صبح ،با به قول خودشون بیرون بخوابید... واقعا برای قشر فرهنگی مثل خودم متاسفم. که باید با چنین برخوردی باهاشون بشه. لطفاً یه پیگیری داشته باشید.... به کارمندهای اونجا مثل آقایان محسنی، خیراندیش از نظر اخلاق نمره ۲۰ ولی به آقای میرسیفی از نظر برخورد واخلاق نمره ۰/صفر می دهم...
