خانه کودک آسیاب آبی

خانه بازی

  • ۴٫۲(15 نفر)

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۲

۱۵ رأی
  • یک ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ من يك والد روانشناسم بنظرم اين مكان ها برا كودكان زير ٧ سال با توجه به تك فرزندي يا حداكثر ٢فرزندي اين نسل و شاغل بود‌‎‌​‌​ والدين در اين عصر، بسيار سنجيده و بجاست كه دلبندامون آموزش رو با بازي و تفريح و در مكان هاي خاص سني خودشون مهارت هاي ارتباطي ،‌‎​‎‏‏ اجتماعي و رشد عاطفي و… را فرابگيرند استقبال كنيم تا آينده سازان شاد و موفق داشته باشيم متشكرم از مديريت و مربي عزيز نازنين جان ( منصوره)

  • دو ماه پیش

    برخورد‌‎​‎‎​ پرسنل انقدر صمیمی و امنه که‌‎‌​‌​ آدم حس می‌کنه بچه‌شو گذاشته خونه‌ی‌‎​‎‏‏ خودش. واقعاً آرامش می‌گیرم از این مجموعه.

  • دو ماه پیش

    تجربه‌‎​‎‎​ من از مهد کودک آسیاب آبی بسیار عالی و رضایت‌بخش بوده. آنچه این مجموعه را از دیگران متمایز می‌کنه،‌‎‌​‌​ برخورد حرفه‌ای، تحصیل‌کرده و در عین حال بسیار مهربان کادر آن هست. با اطمینان کامل فرزندم را به اون‌‎​‎‏‏ ها می‌سپارم، چون می‌دانم در محیطی امن و علمی تحت مراقبت هستند. از تمام تیم مدیریت و مربیان سپاسگزارم.

  • دو ماه پیش

    ما‌‎​‎‎​ تولد فرزندمون رو اینجا برگزار کردیم و واقعاً از نظم و حرفه‌ای بودن مجموعه شگفت‌زده شدیم. همه‌چیز دقیق و برنامه‌ریزی‌شده بود و هیچ‌‎‌​‌​ بی‌نظمی‌ای ندیدیم. فضاها کاملاً تفکیک شده‌ست؛ سالن جدا برای تولد، خانه بازی مشاغل، ادونچر و حتی فضای باز. همین تفکیک باعث می‌شه بچه‌ها‌‎​‎‏‏ با تمرکز بازی کنن و جشن هم منظم برگزار بشه. واقعاً هم برای بچه‌ها و هم برای خانواده‌ها یه خاطره قشنگ و موندگار شد.

  • دو ماه پیش

    این‌‎​‎‎​ مجموعه فقط جای بازی نیست؛ کاملاً مشخصه که برنامه‌ها هدفمند و‌‎‌​‌​ آموزشی طراحی شدن. بچه‌ها در کنار تفریح، مهارت یاد می‌گیرن و‌‎​‎‏‏ این برام خیلی ارزشمنده. برخورد مربی‌ها هم کاملاً تخصصی و آگاهانه‌ست.

  • دو ماه پیش

    اسیاب‌‎​‎‎​ ابی بهترینه تشکر میکنم‌‎‌​‌​ از مدیریت خوبشون ،‌‎​‎‏‏ بانظم و مسئولیت پذیر🫶

  • دو ماه پیش

    چیزی‌‎​‎‎​ که برای من خیلی ارزشمنده، دلسوزی واقعی مربی‌هاست. با صبر و محبت با بچه‌ها برخورد می‌کنن و‌‎‌​‌​ کاملاً مشخصه که کارشون رو از روی علاقه انجام می‌دن. آموزش‌ها هم کاملاً بازی‌محوره؛ بچه‌ها در حالی‌‎​‎‏‏ که بازی می‌کنن، مهارت‌های فوق‌العاده‌ای یاد می‌گیرن. وقتی پیشرفت فرزندم رو می‌بینم، مطمئن می‌شم انتخاب درستی داشتم.

  • دو ماه پیش

    کادر‌‎​‎‎​ بسیار مسئولیت پذیر حواس جمع و با حوصله، و بسیار‌‎‌​‌​ با اهمیت نسبت به کلاس ها و کارگاه ها، در‌‎​‎‏‏ کل فضای بسیار پر انرژی و خوشحال برای کوچولو هامون☺️

  • من‌‎​‎‎​ بیشتر تایمم مشغول کار هستم و دو قلو هام رو با خیال راحت‌‎‌​‌​ میزارم در خانه بازی و به کارهام میرسم، مسئولیت پذیری مربی های خاته‌‎​‎‏‏ بازیشون واقعا خوبه و از هر لحاظ خیالم راحتا که بچه هامو میسپارم بهشون

  • دو ماه پیش

    کادر‌‎​‎‎​ اسیاب ابی اعم از مدیریت و‌‎‌​‌​ تسهیلگران بسیار مسئولیت پذیر و خوش‌‎​‎‏‏ برخورد هستند و بسیار با حوصله