دبستان غیر دولتی فارابی یاسوج

مدرسه‌

  • ۵٫۰(3 نفر)

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۵

۳ رأی
  • یک ماه پیش

    مدرسه‌‎​‎‎​ خیلی‌‎‌​‌​ خوبی‌‎​‎‏‏ هست.

  • ۸ ماه پیش

    مدرسه‌‎​‎‎​ خیلی خوبی هست‌‎‌​‌​ با مدیریت عالی و‌‎​‎‏‏ معلماش هم عالی هستن