دبیرستان مولانا

مدرسه‌

  • ۱٫۰(2 نفر)
  • اندیشه،بلوار یاس،خ. لادن دهم

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱

۲ رأی
  • این‌‎​‎‎​ مدرسه تا زمانی صاحب داشت که مدیر و معاونش آقای شعبانی و مینایی و امیری بودن.. از بعد اونا دیگه مدرسه بیشتر شبیه پارک شده.. آقای شعبانی و مینایی و امیری واقعا تحصیل کرده و با‌‎‌​‌​ تجربه بودن واقعا این کاره بودن میتونستن از پس شرایط بر بیان.. اما از بعد اونا انگار مسئولین بی تجربه و نابلدی جایگذین شدند.. بنظرم از ثبت نام تو این مدرسه صرف نظر کنید .. قبلا‌‎​‎‏‏ با وجود معلمانی مثل آقای حاتمی و کیوانی و ابراهیمی و رضایی و ... و مدیریت آقای شعبانی و معاونت آقایان مینایی و امیری مدرسه‌ی بسیار معتبر و حرفه‌ای تری بود اما الان واقعا توصیه نمیشه

  • سه سال پیش

    مدرسه‌‎​‎‎​ کاملا مزخرف‌‎‌​‌​ و معلم‌‎​‎‏‏ های بد اخلاق