پلی کلینیک تخصصی دریا (تامین اجتماعی)

درمانگاه

  • ۳٫۴(20 نفر)
  • ساعت کاری

    1. دوشنبه۸ صبح – ۲ ظهر
    2. سه‌شنبه۸ صبح – ۲ ظهر
    3. چهارشنبه۸ صبح – ۲ ظهر
    4. پنج‌شنبه۸ صبح – ۲ ظهر
    5. جمعه۸ صبح – ۲ ظهر
    6. شنبهکل روز بسته است
    7. یکشنبه۸ صبح – ۲ ظهر
  • بندر انزلی،غازیان،خ. اختر کاویان

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۴

۲۰ رأی
  • ۲۶ روز پیش

    خانوم‌‎​‎‎​ دکتر چنگیزیان من ۷ماه پیش ازمایش داده بودم گفتی دوباره نمینویسم چون ۷ماه پیش دادی (البته ۷ماه برا یه ازمایش خیلیه من بعد از اون‌۷ماهم مصرف کورتون داشتم)) مگه همسرمم ازمایش داده بود که‌‎‌​‌​ براش کلی ننوشتین؟؟همسرم ۵ساله ازمایشی نداده الان من متوجه شدم درد کلیه داشته و دیروز یادم نبود بگم و شما ازمایش کلیه و تیرویید ننوشتی براش وقتی گفتم فلان ازمایشارو بنویس واسه همین بود‌‎​‎‏‏ الان ما باید چیکارکنیم راهمون ب همه کلینیکا تامین اجتماعی دوره نمیتونیم هر روز بیایم واسه نوبت گرفتن ازمایشایی که خاستمو ننوشتین و مارو اسیر کردین یه ستاره هم واسه اینه که پیامم بره

  • یک ماه پیش

    به‌‎​‎‎​ جرئت در این پلی‌کلینیک حرفه‌ای‌ترین برخورد درمانی و اداری مربوط به‌‎‌​‌​ خانوم رحیم‌زاده هست که در بخش تایید دارو و مامایی حضور دارند.‌‎​‎‏‏ انیدوارم این سیستم قدردان حضور همچین افرادی در بین پرسنل خودش باشه.

  • دو ماه پیش

    مدتی‌‎​‎‎​ هس خانم دکتر نوری‌‎‌​‌​ نازنین نمیان .برخورد خوب و‌‎​‎‏‏ مهربونانه بابیمار وسوادبالا .عالی بودن

  • ۵ ماه پیش

    در‌‎​‎‎​ خص وص پزشک اطفال دکتر مجیدی میخواستم بگم که اگه ایشون علاقه ای به ارائه خدمت در درمانگاه رو ندارن مجبور نیستن‌‎‌​‌​ ک اونجا حضور داشته باشن چون واقعا نحوه برخورد و طرز ویزیت شون شایسته نیست برخلاف رفتاری ک در مطب خودشون دارن من‌‎​‎‏‏ اصلا در چندین بار مراجعه از ایشون رضایت نداشتم و واقعا متاسفم ک یک پزشک برخورد دوگانه در درمانگاه و مطب خودشون دارن

  • ۵ ماه پیش

    در‌‎​‎‎​ مورد پزشک اطفال دکتر مجیدی تجدید نظر بفرمایید لطفا با توجه به نحوه برخورد ایشان در مطب شخصی و درمانگاه‌‎‌​‌​ تامین اجتماعی که تفاوت زیاد است.و جای تاسف داره که دهنشون باز نمیشه حرف بزنن و توضیح بدن و ویزیت که‌‎​‎‏‏ کلا سی ثانیه هم طول نمی‌کشه.اگه راضی نیستن چرا موندن.یه ستاره زدم که فقط ارسال بشه نظرم در غیر اینصورت صفر

  • یک سال پیش

    واقعا‌‎​‎‎​ دکتر مهدی جعفری. یک سر و گردن بزرگتر از دکترهای موجود در بندر انزلی که هیچ‌‎‌​‌​ استانه گیلانه از خصوصیات این دکتر می توان به اخلاق بسیار خوب 👍 تشخیص عالی 👍 پیگیری‌‎​‎‏‏ وضعیت بیمار اشاره کرد با تشکر از رئیس کلینیک سرکار خانم چنگیزیان که ایشون هم نامبر وانند

  • ۱۷ ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ امروز از دکتر سیدنژاد نوبت داشتم ساعت‌‎‌​‌​ ۲، دکتر ساعت ۴ تازه تشریف آوردن‌‎​‎‏‏ و من تا ۵ اونجا معطل بودم

  • محیط‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​ کلینیک‌‎​‎‏‏ تمیز

  • محیط‌‎​‎‎​ کلینیک تمیز،فقط باید به افرادی که حضوری نوبت میگیرن ۲ ساعت پایانی شیفت پزشک نوبت بدن،کسی که شماره ۹۵ تو شیفت‌‎‌​‌​ عصر باید ساعت ۶ به بعد بیاد برای دریافت نوبت چون حضوری نوبت گرفته ولی از ساعت ۲ ظهر میان نوبت بهشون‌‎​‎‏‏ میدن میشینن با کسایی که تلفنی نوبت گرفتن بحث میکنن،هیچکسم هیچ توضیحی بهشون نمیده،پرسنل باید بهشون ۲ ساعت انتها شیفت وقت بده

  • محیط‌‎​‎‎​ کلینیک تمیز،فقط باید به افرادی که حضوری نوبت میگیرن ۲ ساعت پایانی شیفت پزشک نوبت بدن،کسی که شماره ۹۵ تو شیفت‌‎‌​‌​ عصر باید ساعت ۶ به بعد بیاد برای دریافت نوبت چون حضوری نوبت گرفته ولی از ساعت ۲ ظهر میان نوبت بهشون‌‎​‎‏‏ میدن میشینن با کسایی که تلفنی نوبت گرفتن بحث میکنن،هیچکسم هیچ توضیحی بهشون نمیده،پرسنل باید بهشون ۲ ساعت انتها شیفت وقت بده

دربارهٔ این مکان

درمانگاه تأمین اجتماعی در محله غازیان بندر انزلی و در خیابان اختر کاویان واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند رستوران حاج مرتضی و پیتزا پیتزا شعبه بندرانزلی و ترمینال مسافربری انزلی و هتل دلفین و هتل دنیز قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان نخل می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

مکان‌های مشابه نزدیک پلی کلینیک تخصصی دریا