ساعت کاری
رباطکریم،گلها،بلوار امام خمینی،بالاتر از انقلاب چهارم،پاساژ سعادت،طبقهی بالای کارگزاری بیمه تامین اجتماعی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۳
۹ رأی- ۵ ماه پیش
منکه اصلا راضی نبودم پیش دکتر محمدی ترمیم انجام دادم صد دفعه وسایلشون میوفتاد زمین مجددا با الکل تمیز میکردن حین کار مدام با پرسنل صحبت میکردن و بی نهایت بی مسئولیت بودن بدون اینکه از پایان کار اطمینان حاصل کنن ول کردن رفتن ناهار
- ۶ ماه پیش
سلام من از درمانگاه خوبتون خیلی راضی بودم و خیلی ممنونم از دکتر احمدی که برای بیمار هاشون وقت میزارن و بسیار خوش برخورد هستن من فوبیا دندون پزشکی داشتم ولی از وقتی که توی این درمانگاه کار انجام دادم ترس دندون پزشکیم از بین رفته با تشکر از زحمت هاتون.🙏
- ۷ ماه پیش
خیلی محیط تمیز و بهداشتی داشتن ، انرژی بالا پرسنل و پزشکان خیلی قابل تحسین هستش فقط پذیرش شلوغی دارن خیلی ممنونم از درمانگاه خوبتون.🙏🏼
- ۸ ماه پیش
به پیشنهاد یکی از دوستانم اومدم درمانگاه سیو برای عصب کشی و روکش.خود دکتر احمدی ویزیت کردن و کامل مراحل رو توضیح دادن برام و کلی هم وقت گذاشت برام و بعدش،هم کارشون تمیز بود هم پرسنل فوقالعاده خوشبرخورد بودن.
- ۹ ماه پیش
واقعا عالی هستن من پیششون کار انجام دادم خیلی راضی بودم ، کیفیت کارشون و برخوردشون خوب بود فقط یکم پذیرششون شلوغ بود
- دو سال پیش
از همه نظر عالی بودن
- دو سال پیش
بهترین و بی نظیر ترین کلینک دندانپزشکی تو رباط کریم هستن . بسیار خوش برخورد و باکیفیت کار بالا.
- دو سال پیش
دندانپزشکی خوب با دکتر بسیار خوب و پر حوصله. پیشنهاد میدم



