ساعت کاری
مشهد،امام،بلوار ابوطالب،بلوار هدایت شرقی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۱
۸ رأی- ۱۱ روز پیش
سلام من برای عمل زیبایی سینه اومدم ماموگرافی خیلی راضی بودم فقط کاش دستگاه تراکم هم بیاری د برای پدرم لازم داشتم ناچارا کلی راه دور رفتم و گرفتار شدم
- ۱۲ روز پیش
من مامانمو بردم برای مشکل سینه داشت. ماموگرافی انجام داد کارشناس شون. دقت کردم دستگاه رو الکل زد. خیلی بدون درد و مهربون مودب بود. بعدش سونوگرافی سینه گفتن دکتر انجام بدیم. ک بازم همونجا رفتیم. دخترشون قشنگ توضیح میداد. صفحه دستگاه رو نشون مامانم دادن. تهویه هوا هم عالی بود. معطلی هم کم بود. منکه خدایی راضی بودم. البته این نظرات سال های قبل رو نمیدونم چرا منفیه ولی ظاهرا بخش رادیولوژی اش رو تازگی یه نفر دیگه راه انداخته و بقیه مریضهااونجا ازش تعریف میکردن ما شنیدیم
- ۱۲ روز پیش
سلام من برای سونوگرافی و ماموگرافی اقدام کردم بسیار راضی بودم و خوش برخورد بودن
- دو سال پیش
برای ما مورد خاصی پیش نیومده عالی بودن پرسنل
- سه سال پیش
بسیار بد بود
- سه سال پیش
خیلی رفتارشان بد بود
سایر کاربران مشاهده کردهاند
مکانهای مشابه نزدیک درمانگاه شبانهروزی سلامت
کلینیک تخصصی داخلی هدایت
درمانگاه
درمانگاه عبدالمطلب
درمانگاه

درمانگاه شبانهروزی عبدالمطلب
درمانگاه
خانه بهداشت و سلامت
پایگاه سلامت اجتماعی
درمانگاه شبانهروزی مقداد
درمانگاه

مرکز توانبخشی و مراقبتی مبتنی بر خانواده آرین
مرکز توانبخشی

مرکز توانبخشی کودکان کم شنوا و ناشنوا نغمه
مرکز توانبخشی

مرکز جامع توانبخشی اختلالات شنوایی نغمه
مرکز توانبخشی

فیزیوتراپی توانبخشی ایران
کلینیک درمانی

کاردرمانی صبا
مرکز توانبخشی



