هشتگرد،بلوار امام خمینی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۴
۵ رأی- دو ماه پیش
من هیچ رفتا بدی ندیدم اتفاقا همه خوش رفتار و واقعا وقت میذارن تا کار آدم بدون هیچ اشکالی پیش بره که این خیلی مهمه من که واقعا رضایت داشتم ازشون
- ۷ ماه پیش
همه چیز عالی بود سریع وبه موقع انجام شد و از همه مهمتر رفتار پرسنل مخصوصا ریس دفتر عالی بود .
- ۷ ماه پیش
من اکثر کارهام این دفتر هست سردفتر فوق العاده اطلاعات بالا و کارمنداشون تماما خانوم هست . من تکبری ندیدم از سردفتر هرمشاوره ای بگیرید بدون چشم داشت کمک میکنن درحالیکه دفاتر دیگه اصلا وقت برای مشاوره نمیذارن من که همه لحاظ راضی هستم
- یک سال پیش
برخورد ناشایست، زننده و دون شان و خارج از مبادی و آدابِ معاشرت کارمندان [ بویژه کارمندخانم] با ارباب رجوع، علی السویه بودن حضور یا عدم سردفتر در دفترخانه به لحاظ اینکه علاوه بر رفتارهایی آکنده از تکبر و تبختر صِرف، آمیخته با ادعا های گزاف و صدالبته، کاملاً تهی و توخالی سردفتر (آقای نوری) که در کلام و روش و منش ایشان موج میزد، در کمال تأسف و البته تعجب و شگفتی بسیار، فقرِ شدیدِ اطلاعات و سواد و معلومات حقوقی و نا آگاهی و عدم تسلط و احاطه کامل به قوانینِ مرتبط( دست کم حقوق مدنی و ثبتی)، در کلام و همچنین در اصول و رویه کار ایشان به نحو چشمگیری مشهود و نمایان بود

