دفتر پست پردیس
دفتر پستی
ساعت کاری
اهواز،شهرک پردیس،خ. رضوان دوم،خ. رضوان سوم
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۵
۳۶۸ رأی- ۱۱ روز پیش
چرا الکی میگید بسته تحویل داده شده؟؟! امسال دفعه دومه که مینویسن بسته تحویل داده شده در حالیکه اصلا نیاوردنش؟! تلفن شون هم که میگه اصلا در شبکه موجود نمی باشد..چقدر بی نظمی! چقدر دروغ!چقدر بی مسئولیتی؟! اگر لازم نداشتیم بسته ها رو که هرگز پست نمیکردیم که طی یه مدت مشخص دستمون برسه.. من الان چطور پیگیری کنم این بسته کجاست؟! چطور زنگ بزنم به اداره پست وقتی شماره تلفن ثبت شده در سایت در شبکه موجود نیست؟!
- ۱۳ روز پیش
مامور پست آقای علی مرمضی برای تحویل کارت بانکی درخواست مبلغی کرد آخرش کارت تحویل نداد، اداره پست میگن دست خودشه!!! یه شماره داره چند ماهی میشه که دایورته ، انگار نه انگار که کارمند دولته ، خط تلفن کارمند اداره مخصوصا اداره پست یعنی اعتبارش یعنی میزان حس خدمت رسانی به مردم ، واقعا کی به شما این همه اختیار بی مسولیتی و بی توجهی به قشر ضعیف جامعه که یه وسیله رو آنلاین اقساطی خریداری میکنه لحظه شماری میکنه و دست آخر اداره پست اینطوری مردم آزاری میکنن
- ۱۴ روز پیش
همه چیز افتضاح، متاسفم واسه مسئولینی که امتیازها رو میبینن و کاری نمیکنن،
- ۱۴ روز پیش
واقعاااااا کارمندای بی شخصیت بی مسئولیتی داره واسه ۲،۳ خیابون اون طرف بستم نیاورد بعداز۲روز معطلی
- ۱۸ روز پیش
سلام مرسوله ی من باید سوسنگرد میرسید اشتباه اهواز پردیس رفته از کجا پیگیری کنم ؟
- ۱۸ روز پیش
ارزش هیچ ستاره ای روندارن چونبیتدبیرترین وبیمسئولیترین پست ایرانه واقعامن خسته شدم هروقت بسته ارسالی داشته باشم مجبور میشمبایدخودم برم بیارمش چون یکبارزودنرفتم بستهامروبرگشت زدن ودوبارههزینه پست دادم تاارسالش کردن
- ۲۵ روز پیش
سلام در سایت زده پنج شنبه نامه رو تحویل دادن ولی کسی نامه رو تحویل نگرفته نه شماره تماسی دارن نه کسی پاسخگو هست
- ۲۸ روز پیش
افتضاح ترین پست ایران الان ۵ روزه برا من زده اهوازه ولی نمیارن،الکی هم تو سایت میزنن پیک اومد شما نبودید یک هم زیادیشه
- یک ماه پیش
سلام از ۱۹ اردیبهشت برام پیام شماره مرسوله اومده ولی رهگیری کار نمیکنه و هیچی نشون نمیده که مرسوله کجاست ۱۰ روز هم گذشته هیچ مامور پستی تماس نگرفته حالا باید مرخصی بگیرم برم پست ببینم جریان چیه !
- یک ماه پیش
چرا مرسوله رو نمیفرستن و توی دفتر پست نگه میدارن؟؟ پس هزینه پستی برای چیه؟؟؟؟




