دفتر پست پردیس

دفتر پستی

  • ۱٫۵(368 نفر)
  • ساعت کاری

    1. پنج‌شنبه۷:۳۰ صبح – ۱:۳۰ ظهر
    2. جمعهکل روز بسته است
    3. شنبه۷:۳۰ صبح – ۲:۳۰ عصر
    4. یکشنبه۷:۳۰ صبح – ۲:۳۰ عصر
    5. دوشنبه۷:۳۰ صبح – ۲:۳۰ عصر
    6. سه‌شنبه۷:۳۰ صبح – ۲:۳۰ عصر
    7. چهارشنبه۷:۳۰ صبح – ۲:۳۰ عصر
  • اهواز،شهرک پردیس،خ. رضوان دوم،خ. رضوان سوم

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱٫۵

۳۶۸ رأی
  • ۱۱ روز پیش

    چرا‌‎​‎‎​ الکی میگید بسته تحویل داده شده؟؟! امسال دفعه دومه که مینویسن بسته تحویل داده شده در حالیکه اصلا نیاوردنش؟! تلفن شون هم که میگه اصلا در‌‎‌​‌​ شبکه موجود نمی باشد..چقدر بی نظمی! چقدر دروغ!چقدر بی مسئولیتی؟! اگر لازم نداشتیم بسته ها رو که هرگز پست نمیکردیم که طی یه مدت مشخص دستمون‌‎​‎‏‏ برسه.. من الان چطور پیگیری کنم این بسته کجاست؟! چطور زنگ بزنم به اداره پست وقتی شماره تلفن ثبت شده در سایت در شبکه موجود نیست؟!

  • مامور‌‎​‎‎​ پست آقای علی مرمضی برای تحویل کارت بانکی درخواست مبلغی کرد آخرش کارت تحویل نداد، اداره پست میگن دست خودشه!!! یه شماره داره چند ماهی میشه که دایورته ،‌‎‌​‌​ انگار نه انگار که کارمند دولته ، خط تلفن کارمند اداره مخصوصا اداره پست یعنی اعتبارش یعنی میزان حس خدمت رسانی به مردم ، واقعا کی به شما این همه‌‎​‎‏‏ اختیار بی مسولیتی و بی توجهی به قشر ضعیف جامعه که یه وسیله رو آنلاین اقساطی خریداری میکنه لحظه شماری میکنه و دست آخر اداره پست اینطوری مردم آزاری میکنن

  • ۱۴ روز پیش

    همه‌‎​‎‎​ چیز افتضاح، متاسفم واسه‌‎‌​‌​ مسئولینی که امتیازها رو‌‎​‎‏‏ میبینن و کاری نمیکنن،

  • ۱۴ روز پیش

    واقعاااااا‌‎​‎‎​ کارمندای بی شخصیت بی مسئولیتی‌‎‌​‌​ داره واسه ۲،۳ خیابون اون‌‎​‎‏‏ طرف بستم نیاورد بعداز۲روز معطلی

  • ۱۸ روز پیش

    سلام‌‎​‎‎​ مرسوله ی من باید سوسنگرد‌‎‌​‌​ میرسید اشتباه اهواز پردیس رفته‌‎​‎‏‏ از کجا پیگیری کنم ؟

  • ۱۸ روز پیش

    ارزش‌‎​‎‎​ هیچ ستاره ای روندارن چون‌بی‌تدبیرترین وبی‌مسئولیترین پست ایرانه واقعامن‌‎‌​‌​ خسته شدم هروقت بسته ارسالی داشته باشم مجبور میشم‌بایدخودم برم‌‎​‎‏‏ بیارمش چون یکبارزودنرفتم بسته‌ام‌روبرگشت زدن ودوباره‌هزینه پست دادم تاارسالش کردن

  • ۲۵ روز پیش

    سلام‌‎​‎‎​ در سایت زده پنج شنبه نامه رو‌‎‌​‌​ تحویل دادن ولی کسی نامه رو تحویل نگرفته‌‎​‎‏‏ نه شماره تماسی دارن نه کسی پاسخگو هست

  • ۲۸ روز پیش

    افتضاح‌‎​‎‎​ ترین پست ایران الان ۵ روزه برا‌‎‌​‌​ من زده اهوازه ولی نمیارن،الکی هم تو سایت‌‎​‎‏‏ میزنن پیک اومد شما نبودید یک هم زیادیشه

  • یک ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ از ۱۹ اردیبهشت برام پیام شماره مرسوله اومده ولی رهگیری کار نمیکنه‌‎‌​‌​ و هیچی نشون نمیده که مرسوله کجاست ۱۰ روز هم گذشته هیچ مامور‌‎​‎‏‏ پستی تماس نگرفته حالا باید مرخصی بگیرم برم پست ببینم جریان چیه !

  • یک ماه پیش

    چرا‌‎​‎‎​ مرسوله رو نمیفرستن و‌‎‌​‌​ توی دفتر پست نگه میدارن؟؟‌‎​‎‏‏ پس هزینه پستی برای چیه؟؟؟؟

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک دفتر پست پردیس