ساعت کاری
اصفهان،حسین آباد،خ ارتش نبش بن بست مرادی ۶۷
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۷
۵۰ رأی- ۸ روز پیش
اصلاً خوب نیست چند روزه منتظر دریافت بسته هستم هنوز بدستم نرسیده میخوام خریدم راکنسل کنم میگن نمیشه
- ۱۲ روز پیش
اصلا خوب نیست
- ۲۰ روز پیش
افتضاحه. یک کلام
- ۲۴ روز پیش
مضخرفترین دفتر پستی!! بعد از ۱۰روز که با هزارتا پیگیری بسته پستی من شکسته به دستم رسید و با اینکه بیمه بوده اصلا پاسخگو نیستن و الان ۱ماه من درگیر یه بسته پستی هستم آخرشم هیچی به هیچی!!! ۱ستاره هم زیادشه
- یک ماه پیش
سلام به نظرم زیاد خوب نیست چون من یه مرسوله داشتم هنوز بدستم نرسیده و پیام اومده که آدرس پیدا نشد درصورتی که آدرس من کاملا شفافه حتی ثبت گوگل هم شده چون باغ رستوران ارم هستم و بارها وبارها تیپاکس برام مرسوله آورده
- یک ماه پیش
خودشون یه تاریخی رو احتمالی میزنن با ساعتش آخر سر هم اون تاریخ دروغه تو باید ده ها بار با پشتیبانی به تماس شوی بلاخره جواب میدن میگن مشکل برا بسته شما پیش اومده من هماهنگ میکنم به زودترین فرصت هفته آینده دستتون برسونه براشون مهم نیست تو چقدر عجله داره چرته همش جمع کنین آقا وقتی نمیتونی برسونین چرا تاهنوز هستین
- یک ماه پیش
خ اهشا تخته کنید در آن پست را. اعصاب مشتری ها را هم خرد نکنید. آخرین باری بود که با دکا پست کار کردم به غلط کردن افتادم
- یک ماه پیش
واقعا پست افتضاحی هستش نه پشتیبانی درست نه سرعت ارسال مرسوله درست و نه شعب درست و حسابی
- یک ماه پیش
چرت ترین پست جهان .یر کرده تو اعصابمون یه کار اداری داشتیم که بخاطر این اداره مضخرف به فنا رفت
- یک ماه پیش
مزخرف ترین شرکت ممکن الان نزدیک ۳ هفتس یه بسته دسته مامور توزیعه انگار میخواد اورانیوم جابه جا کنه

