رستوران خانه سبز

فست‌فود

  • ۲٫۸(24 نفر)
  • $$$قیمت بالا
  • فضای باز
  • ساعت کاری

    1. جمعه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    2. شنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    3. یکشنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    4. دوشنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    5. سه‌شنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    6. چهارشنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    7. پنج‌شنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
  • تبریز،ائل گلی،بلوار ائل گلی،میدان ائل گلی

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

امکانات

  1. فضای بازفضای باز

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۲٫۸

۲۵ رأی
  • ۲۰ روز پیش

    کیفیت‌‎​‎‎​ پایینه....متاسفانه‌‎‌​‌​ ...ما‌‎​‎‏‏ مسموم شدیم...

  • ۲۰ روز پیش

    متاسفانه‌‎​‎‎​ همگی بعد از خوردن غذا مسموم شدیم و تا ۲ روز بعدش فقط اسهال و استفراغ‌‎‌​‌​ داشتیم .‌ من خودم زنگ هم زدم که اعتراض کنم به غذاشون ... با لحن بسیار زشتی‌‎​‎‏‏ جواب دادن . قیمت غذا خیلی بالا .... پول رو همون اولش میگیرن .... و کیفیت افتضاخ

  • طرف‌‎​‎‎​ کلی پول میگیره لیوان یکبار مصرفش اینقدر نازکه نمیشه دست گرفت.باید ۴تا لیوان‌‎‌​‌​ روی هم بذاری تازه میشه لیوان معمولی. ضمنا پر از گربه هست. برنجش بی‌‎​‎‏‏ مزه کبابش سفت ارزش نداره قیمتش اندازه بهترین غذای رستوران‌های خوبه ولی کیفیتش معمولی

  • ۱۶ ماه پیش

    کم‌‎​‎‎​ گذاشتن به‌‎‌​‌​ مشتری اصلا‌‎​‎‏‏ تحویل نمیگرن

  • ۱۷ ماه پیش

    اشغالترین‌‎​‎‎​ غذا رو میخاید بخورید برید با خانواده اونجا بودیم فقط اسم‌‎‌​‌​ دارع غذا بو میداد اون پولی که اونجا خرج کردم تو‌‎​‎‏‏ باختر یا لتکا خرج میکردم بهترین غذا با بهترین خدمات رو میدادن

  • یک سال پیش

    بسیار‌‎​‎‎​ رستوران بدی بود کیفیت غذا بسیار پایین بود قیمت بالا بشقاب و قاشق ها کثیف‌‎‌​‌​ و چرب بودند من کباب و کوفته سفارش دادم اول کباب را آوردند با فاصله زیاد‌‎​‎‏‏ کوفته در جمع سرویس دهی خیلی پایین بود همچنین پر از گربه بود که آزاردهنده بود

  • یک سال پیش

    همین‌‎​‎‎​ دیشب شام رفتیم اونجا، واقعا افتضاحه، غذا‌‎‌​‌​ بی کیفیت، همه جا گربه، همه جا کثافت،‌‎​‎‏‏ غذا در حد آشغال، جمع کنند ببندند بهتره

  • دو سال پیش

    فقط‌‎​‎‎​ فضای رستوران باغ قشنگی داره وگرنه غذا بده پذیرایی بد سرویس‌‎‌​‌​ دهی و رفتارشون افتضاحه و اول پولو میگیرن که هر اشغالی‌‎​‎‏‏ دادن حرفی نباشه و بجای کباب فیله به من برگ انداختن

  • دو سال پیش

    فقط‌‎​‎‎​ فضای رستوران باغ قشنگی داره وگرنه غذا بده پذیرایی بد سرویس‌‎‌​‌​ دهی و رفتارشون افتضاحه و اول پولو میگیرن که هر اشغالی‌‎​‎‏‏ دادن حرفی نباشه و بجای کباب فیله به من برگ انداختن

  • سلام‌‎​‎‎​ ما امروز به طور اتفاقی رفته بودیم همه‌‎‌​‌​ چی عالی و خوشمزه بود و همچنین با قیمتهای‌‎​‎‏‏ مناسب قرار گذاشتیم با بقیه دوستان هم دوباره بریم

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک رستوران خانه سبز