رستوران رفاه گستر عظیمیه
رستوران
عظیمیه،بلوار جانبازان
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۲٫۵
۱۱ رأی- سه روز پیش
خیلی خوبه ممنون آنقدر ناشکرنباشید
- ۱۳ ماه پیش
بسیار بسیار بد ما توی این چند سال سه دفعه آمدیم بسیار غذای بد ویخ حیف برکت خدا که حیف میشود.چون نظارتی نیست
- ۱۴ ماه پیش
خوب است.
- ۱۴ ماه پیش
کیفیت غذا خیلییییی خیلییییی پایینه مسئولین لطفا پیگیری کنن..... یه بار غذا سفارش دادیم دیگه برای سفارش مجدد منصرف شدیم
- یک سال پیش
به شدت افتضاح سایت هم همیشه مشکل دارد سهیمه ه می سوزد ممنون از این درایت
- یک سال پیش
باسلام لطفاسهمیه سه ماهه روتجمیع کنند کاری که سه ماهه بهار انجام دادند ولی بعدش قطع کردند چرا؟برای ما که ازهشتگردیانظرآباد میاییم مسیر رستوران خیلی دوره وامکان مراجعه ماهانه وجودنداره وماهها سهمیه ماسوخت میشه .این طوری حداقل ماخانم های کارمند بااین همه مشغله کاری می تونیم یک بارباخانواده پدرمادر خواهر یا برادر بیاییم وبهمون خوش بگذره.هرکس هم سهمیه خودش رومیگیره نه این که باکارت این واون بیاد.ممنون میشم شرایط استفاده ازمراکز رفاهی روبه گونه ای برنامه ریزی بفرمایید که برای همه قابل استفاده مفید وبارعایت عدالت باشه.
- دو سال پیش
کیفیت غذا صفر سایت رستوران هم خیلی دیر باز میشه افتضاح
- دو سال پیش
کیفیت غذا به شدت پایین..فقط مواد غذایی رو حیف میکنن. اصلا ارزش استفاده نداره.
- سه سال پیش
چرا شماره تماس نداره؟









