ساعت کاری
ماسال،فلکه گاز،اول بلوار بهشتی،روبروی فروشگاه هفت
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۸
۲۳ رأی- سه ماه پیش
خیلی خیلی بد بود گوشت کباب سبز شده بود بوی بد میداد خیلی بد بود
- ۷ ماه پیش
عالی بود همه چی مشتری ثابتشون شدم هر وقت مسیرم بخوره😅
- ۹ ماه پیش
واقن عالی بود همه چی مخصوصا برخورد پرنسل غذاشونم عالی بود طعم غذاهای خونگی و سنتی درکل عالی بود❤️
- ۱۰ ماه پیش
افتضاااحه،از گشنگی بمیرمم نمیرم ،ما از تهران اومدیم اینجا هفتصد تومن ریختیم اشغالی رفتیم اصن اشغال ترینه و بی کیفیت ترین،هر وقتم از جلوش رپ شدیم یه نفرم مشتری نداشت دیگه اولش خبر نداشتیم مجبوری رفتیم و اشتباه بزرگی کردیم
- یک سال پیش
ما چلو جوجه کباب و جوجه کباب ترش و اشوکا و باقالی قاتق سفارش دادیم چلو جوجه کبابش خوشمزه بود ✅ باقالی قاتق هم اولین بار میخوردیم و خوشمزه بود✅ ولی جوجه ترشش و اشوکاش واقعا بد مزه بودن انگار الکی روشون آب لیمو خالی کرده بودن 🔴 قبلا ام خورده بود جوجه ترش ولی واقعا بد بود برا اینجا 🔴
- یک سال پیش
افتضاح جوجه ترش تلخ بود برنج افتضاح بود یه دونه برنج اندازه یه بند انگشت بود در کل افتضاح بود اصلا سمتش نرید ۱ ستاره هم از سرش زیاده
- دو سال پیش
بد مزه
- دو سال پیش
کیفیت غذا نسبت به قیمت خوب بود و محیطی دلپذیر داشت به طور کلی در حد یک رستوران جمع و جور با این منو میشود گفت متوسط رو به بالا بود
- سه سال پیش
غذای بسیار خوشمزه، کیفیت عالی و غذا تازه بود😋😋 برخورد پرسنل گرم و صمیمانه☺️❤️ مسیرمون اینطرف بخوره، حتما اینجا رو انتخاب میکنیم🌹🌹🌹
- سه سال پیش
مقدار برنج بسیار کم و غذا تازه نبود









