ساعت کاری
تهران_خ امام خمینی_خ کارون _ابتدای کوچه فرجی_سالن نسرین نظری
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۴
۴ رأی- ۲۵ روز پیش
با سلام و عرض ادب در کل مجموعه ای بسیار عالی و همه عزیزان کار بلد و با انرژی هستند به ویژه هر دو عزیز نسرین خانم و نسترن خانم.
- یک ماه پیش
اصلا کار ناخن ومژه شون خوب نبود
- سه سال پیش
بسیار عالی بود خیلی از کارشون راضی بودم سالن خیلی تمیز و کادر خوش برخورد با قیمت مناسب
- سه سال پیش
ممنون از خدمتتان بچه هاهمه باعشق کارمیکنن پر از انرژی مثبت🌹 ممنون از اینکه ابروی قشنگ برام درست کردی تشکر از بلد❤

















