شعبه تحویل حضوری دیجی کالا

انبار

  • ۱٫۸(12 نفر)
  • ساعت کاری

    1. پنج‌شنبه۱۱ صبح – ۶ شب
    2. جمعهکل روز بسته است
    3. شنبه۱۱ صبح – ۶ شب
    4. یکشنبه۱۱ صبح – ۶ شب
    5. دوشنبه۱۱ صبح – ۶ شب
    6. سه‌شنبه۱۱ صبح – ۶ شب
    7. چهارشنبه۱۱ صبح – ۶ شب
  • اصفهان - ۵۰ متر بعد از تقاطع لاهور-پروین جنب مخابرات طبقه زیرین نمایشگاه اتومبیل اتوشفیعی-پلاک ۲۴۲

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱٫۸

۱۲ رأی
  • سه ماه پیش

    آقاچرا‌‎​‎‎​ این پیک دیجی کالاقبل از آوردن بسته زنگ نمیزنه تابهش بگند چه ساعتی وکجا بیام تحویل بگیرم بسته رو آومده درب منزل من دادگاه بودم مادرم ازش سوال کرده کجاباید بیاد تحویلش بگیره گفته خودش میدونه نه آدرسی داده اصفهان نه حتی شماره تلفن داده من ۲۰دقیقه دیرتر رسیدم چون دادگاه داشتم نمیشد برم حالا موندم ازکجاوکی‌‎‌​‌​ برم تحویل بگیرم بسته رو نکنید اینجوری بامشتری خدارو خوش نمیاد بقرآن اونم تازه اگه سالم دست مشتری برسونند بعدانتظار دارند دیجی کالا بشه علی باباتوی ایران احترام به مشتری برای شرکتهای بین المعلی اولویت اولشونه واسه همینم رشد کردند جهانی شدند دیجی کالا هردم بیله نه بازرسی داره نه ناظری کیفی طلا میخری کم فروشی میکنند‌‎​‎‏‏ وسایل دیجیتال میخری اونیکه توعکس نشونت داده نیست یه جنس فیک چینی اونم تازه اگه سالم باشه میرسه دست مشتری واسه اینه دیجی رو ۵۰درصد مردم قبول ندارند ورشدی هم‌ نمیکنه شده شرکت اجناس درجه ۳ چینی فروشگاهای تهران و کمک میکنه قالب کنند به مشتری همین وبس چیز مثبتی بجز یکبار من دیگه ندیدم از دیجی کالا

  • ۵ ماه پیش

    آیا‌‎​‎‎​ این‌‎‌​‌​ دفتر هنوز‌‎​‎‏‏ باز است؟؟

  • ۹ ماه پیش

    یه‌‎​‎‎​ مینی سنگ سفارش دادم بعده پنج روز آدرسمم ویرایش کردم برده به‌‎‌​‌​ آدرس قبل میگه من دیگه به اون آدرس نمیام خودت پاشو بیا بگیر‌‎​‎‏‏ طرز حرف زدنش هم بلد نیست گیرش ماوردم بهش حرف زدنو یاد میدادم

  • ۱۰ ماه پیش

    صندلی‌خریدم‌بعداز‌چهل‌روزامده‌اصفهان‌وپیک‌بی‌عرضه‌نتوانسته‌بدستم‌برسوندمرجوع‌کرده‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏

  • ۱۱ ماه پیش

    باسلام‌‎​‎‎​ وادب و احترام یک عدد گوشی خریداری کردم ک‌‎‌​‌​ فاقد کارت گارانتی و کد فعالسازیه،لطفا هر چه زودتر رسیدگی‌‎​‎‏‏ کنید نیاز به ریجستری دارد و عدم پاسخگو دیجی کالا

  • یک سال پیش

    الان‌‎​‎‎​ راننده اومده آدرس قبلی من ،بهشون میگم من ویرایش آدرس‌‎‌​‌​ زدم ،ادرس جدید رو برام میخونه و میگه من دیگه‌‎​‎‏‏ اونطرف خیابان نمیام پاشو بیا از من آدرس بگیر،اخه این وضعشه؟!!

  • دو سال پیش

    افتضااااااااح.‌‎​‎‎​ تحویل کالا بعد از ۵ روز هنوزم نیاوردن. میگن ادرستون‌‎‌​‌​ خوب نیست نمیاریم اونجا. موقع پول گرفتن هم این مزخرفات‌‎​‎‏‏ رو تحویل مردم میدین یا فقط این چرندیات واسه تحویل کالاست؟

  • دو سال پیش

    من‌‎​‎‎​ کالا خریدم پول هم دادم یک هفته است نمیارن پشتیبانی زنگ‌‎‌​‌​ میزنم میگن پیگیری میشه یه ا تو اولین فرصت ارسال میشه‌‎​‎‏‏ یا تا ۲۴ ساعت اینده.اما جواب درست نمیدن.کسی میدونه کجا مراجعه کنم

  • سه سال پیش

    من‌‎​‎‎​ هندسفری میخواستم‌‎‌​‌​ میتونم این‌‎​‎‏‏ جا تحویل بگیرم