ساعت کاری
بلوار فردوس غرب، خ سازمان برنامه جنوبی، نبش رضایی، پ ۱۸/۵
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۸
۱۸ رأی- دو ماه پیش
نان خشک و طعم نسبتا خوب
- ۸ ماه پیش
حجم خوبی داره ولی فکر کنم خمیر پیتزاش بهم نساخت
- ۱۰ ماه پیش
راضی کننده
- یک سال پیش
من نون سیر سفارش دادم هم سریع برام آوردن هم داغ و خوشمزه بود هم پیک هم فوق العاده محترم
- ۱۶ ماه پیش
پیتزا خورهای حرفه ای حتما انتخابشون دومینوی سازمان برنامه است چون باب میل مشتری میزنید ممنون واقعا
- ۱۷ ماه پیش
واقعا غذاش حرف نداشت هم ساندویچ هم پیتزا گرفتم بی نظیر بود
- یک سال پیش
بهترین پیتزایی که در تهران خوردم . بارها انواع مختلف پیتزا رو امتحان کردم . بهترین در تهران🤩😘🤩
- یک سال پیش
پیتزا ویژه خانوده اش عالیه حرف نداره.
- یک سال پیش
پیتزای مرغشو گرفتم انگار خانوم مرغه رو داشتی خام با بو میخوردی افتضاح🤮🤮🤮
- دو سال پیش
مزخرف تریینننن ساندویچی که خوردم تاالان اول که ژامبون سفارش دادم توی نون مورچه و داخلش ساندویچ بال حشره بود!! تماس گرفتم گفتن یکی دیگه میفرستن اینی که فرستادن فقط یک ورق کالباس توش گذاشتن با بیات ترین نون دنیا!! واقعا شرم اوره 😂 یروز درتون تخته میشه


























