قالیشویی نگین

خدمات ساختمانی

  • ۳٫۰(10 نفر)
  • قالیشویی
  • ساعت کاری

    1. سه‌شنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    2. چهارشنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    3. پنج‌شنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    4. جمعه۹ صبح – ۲ ظهر
    5. شنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    6. یکشنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    7. دوشنبه۸ صبح – ۱۰ شب
  • اصفهان،دشتستان،خ سروش بین اسفند و جبران

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳

۱۰ رأی
  • ۲۳ روز پیش

    چرب‌‎​‎‎​ زبان تا قبل از فاکتور هزینه های زیاد کار‌‎‌​‌​ الکی تراشیدن برای فرش هزینه های اعلامی و هزینه‌‎​‎‏‏ ای که میگیرن خیلی تفاوت داره . حیف یک ستاره

  • یک ماه پیش

    افتضاح‌‎​‎‎​ خیلی افتضاح برا رفو و شست و شو دادیم کل هزینه اش رو فاکتور کرد موقع تسویه ۲ میلیون بیشتر گفتن با اینکه فاکتور رو نشون دادیم‌‎‌​‌​ کلی بحث رو پیچوندن و هزینه بیشتر گرفتن و از ابتدا کلی چرب زبونی و تعریف و در آخر افتضاح ب نظر من دو تا نظری هم‌‎​‎‏‏ گذاشتن خودشون گذاشتن چون واقعا چیزی ک من دیدم اصلا تعریف نداشت ن ک بد باشه بلکه افتضاح ی ستاره رو هم بخاطر ثبت نظر مجبور شدم بدم

  • فرشهای‌‎​‎‎​ مادر من خیلی‌‎‌​‌​ خوب شده بود‌‎​‎‏‏ ممنون از کادر خوبشون

  • ۵ ماه پیش

    کارشون‌‎​‎‎​ واقعا تمیز و عالی هستش فرش های من مثل روز اول‌‎‌​‌​ شده بود خدا برکت بهتون بده خیلی منصف و کار بلد هستند‌‎​‎‏‏ بیشتر از پولی هم که میگیرند ، کار خوب تحویل مشتری میدند

  • ۱۰ ماه پیش

    در‌‎​‎‎​ کل ناراضی -برخورد خوب(البته تا قبل از تسویه حساب). -هزینه حمل و نقل بالا میگیرن. -هزینه شستشو متفاوت دارن، قبل از تحویل فرش کمترین را میگن ولی نهایتا موقع صدور رسید بالاترین‌‎‌​‌​ را تو پاچه میکنن. -تا حد ممکن برات هزینه تراشی میکنن، بعد از انتقال فرش به کارگاه باهاتون تماس میگیرن که رفو، ریشه دوزی، زیگزاگ یا ... لازمه و باز مثل هزینه شستشو‌‎​‎‏‏ گرونترین تعرفه را برات لحاظ میکنن(تحت عناوین حیفه، کار خوب تحویلت میدیم و ....) - اتفاقاتی که برای فرش حین شستشو میفته را با چرپ زبونی هزینه ش را میندازن گردنت، حواستون باشه.

  • ۱۱ ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ یه چند باری فرش هامون را به قالیشویی های دیگه دادم اما اصلا را‌‎‌​‌​ ضی نبودم ولی همسرم گفت بیا به این مغازه هم سر بزنیم اما ما از‌‎​‎‏‏ قیمت و تخفیف و شستن و... خیلیی راضی بودیم خلاصه که ما خیلی راضی بودیم.

  • ۱۴ ماه پیش

    بدترین‌‎​‎‎​ تجربه ای‌‎‌​‌​ که از‌‎​‎‏‏ انتخاب قالیشویی داشتم

  • بسیار‌‎​‎‎​ عالی‌‎‌​‌​ وتمیز‌‎​‎‏‏ ممنون ازشون

  • کارشون‌‎​‎‎​ اصلأ خوب‌‎‌​‌​ نیست و هزینه‌‎​‎‏‏ حمل هم میگیرن!!!!

  • کارشون‌‎​‎‎​ واقعا‌‎‌​‌​ عالی‌‎​‎‏‏ هست