ساعت کاری
اصفهان،دشتستان،خ سروش بین اسفند و جبران
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳
۱۰ رأی- ۲۳ روز پیش
چرب زبان تا قبل از فاکتور هزینه های زیاد کار الکی تراشیدن برای فرش هزینه های اعلامی و هزینه ای که میگیرن خیلی تفاوت داره . حیف یک ستاره
- یک ماه پیش
افتضاح خیلی افتضاح برا رفو و شست و شو دادیم کل هزینه اش رو فاکتور کرد موقع تسویه ۲ میلیون بیشتر گفتن با اینکه فاکتور رو نشون دادیم کلی بحث رو پیچوندن و هزینه بیشتر گرفتن و از ابتدا کلی چرب زبونی و تعریف و در آخر افتضاح ب نظر من دو تا نظری هم گذاشتن خودشون گذاشتن چون واقعا چیزی ک من دیدم اصلا تعریف نداشت ن ک بد باشه بلکه افتضاح ی ستاره رو هم بخاطر ثبت نظر مجبور شدم بدم
- ۵ ماه پیش
فرشهای مادر من خیلی خوب شده بود ممنون از کادر خوبشون
- ۵ ماه پیش
کارشون واقعا تمیز و عالی هستش فرش های من مثل روز اول شده بود خدا برکت بهتون بده خیلی منصف و کار بلد هستند بیشتر از پولی هم که میگیرند ، کار خوب تحویل مشتری میدند
- ۱۰ ماه پیش
در کل ناراضی -برخورد خوب(البته تا قبل از تسویه حساب). -هزینه حمل و نقل بالا میگیرن. -هزینه شستشو متفاوت دارن، قبل از تحویل فرش کمترین را میگن ولی نهایتا موقع صدور رسید بالاترین را تو پاچه میکنن. -تا حد ممکن برات هزینه تراشی میکنن، بعد از انتقال فرش به کارگاه باهاتون تماس میگیرن که رفو، ریشه دوزی، زیگزاگ یا ... لازمه و باز مثل هزینه شستشو گرونترین تعرفه را برات لحاظ میکنن(تحت عناوین حیفه، کار خوب تحویلت میدیم و ....) - اتفاقاتی که برای فرش حین شستشو میفته را با چرپ زبونی هزینه ش را میندازن گردنت، حواستون باشه.
- ۱۱ ماه پیش
من یه چند باری فرش هامون را به قالیشویی های دیگه دادم اما اصلا را ضی نبودم ولی همسرم گفت بیا به این مغازه هم سر بزنیم اما ما از قیمت و تخفیف و شستن و... خیلیی راضی بودیم خلاصه که ما خیلی راضی بودیم.
- ۱۴ ماه پیش
بدترین تجربه ای که از انتخاب قالیشویی داشتم
- یک سال پیش
بسیار عالی وتمیز ممنون ازشون
- دو سال پیش
کارشون اصلأ خوب نیست و هزینه حمل هم میگیرن!!!!
- دو سال پیش
کارشون واقعا عالی هست













