مجتمع آموزشی شهدای کارگر

مدرسه‌

  • ۴٫۰(4 نفر)

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴

۴ رأی
  • بسیار‌‎​‎‎​ عالی و قدرتمند چه آموزشی و چه تربیتی در مناطق تهران حرف اول را میزنه واقعا پیگیر و کار درست حتی‌‎‌​‌​ در روزهای جنگ همینجوری پیگیر و فعال و حتی کادر در مدرسه تو سخت ترین شرایط بودن و پیگیر بچه ها‌‎​‎‏‏ و پاسخگوی اولیا من واقعا خودم شخصا قدردان تک تک عزیزان هستم و انشالله همیشه در سلامت باشند انشالله همیشه بدرخشن

  • ۵ ماه پیش

    اصلا‌‎​‎‎​ به‌‎‌​‌​ درد‌‎​‎‏‏ نمیخوره

  • دو سال پیش

    بهترین‌‎​‎‎​ مدرسه‌‎‌​‌​ ایران‌‎​‎‏‏ ❤️❤️❤️