مدرسه هیات امنایی همایونی نسب

مدرسه‌

  • ۳٫۷(9 نفر)
  • رباط‌کریم،صیاد شیرازی،بلوار رسول اکرم،خ فرهنگ

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۷

۹ رأی
  • ۲۰ روز پیش

    سال‌‎​‎‎​ اول مدرسه خوبی بود قراربود فقط۲تومان شهریه باشه گفتند میخوایم مدرسه راهنمایی بسازیم هزینه ۵میلیون گرفتند سال‌‎‌​‌​ دوم هم همینطور سال سوم۶میلیون گرفتند دریغ از ساخت مدرسه واینکه گفتند لب تاب خریدیم برای آموزش بچه‌‎​‎‏‏ ها اما نداند وازامایشگاه استفاده نکردند فقطم پارتی باز یه چندتاازمعلماخوبند مدیریت خیلی ضعیفه امامعاون ها عالی هستند

  • یک ماه پیش

    مدرسه‌‎​‎‎​ خیلیی عالی هست‌‎‌​‌​ ولی معلم کلاس‌‎​‎‏‏ چهارم اصلا خوب نیست

  • ۱۳ ماه پیش

    ای‌‎​‎‎​ کاش شیفت‌‎‌​‌​ دخترانه هم داشت‌‎​‎‏‏ این مدرسه بهترینه

  • یک سال پیش

    مدرسه‌‎​‎‎​ از هر جهت که بگید بهترین نمره‌‎‌​‌​ رو میگیره والدینی که مثل من توی‌‎​‎‏‏ این مدرسه دانش‌آموز دارن، کاملا خیال شون راحته

  • یک سال پیش

    به‌‎​‎‎​ قدری مدیریت این مدرسه خوب‌‎‌​‌​ کار میکنه که به نظرم لایق‌‎​‎‏‏ وزیر آموزش و پرورش شدن هست.

  • یک سال پیش

    مدرسه‌‎​‎‎​ ایی عالی و فوق العاده با کادر مجرب و دلسوز‌‎‌​‌​ این حد از رسیدگی به دانش آموزان و تجهیز فضا‌‎​‎‏‏ و امکانات تو منطقه رباطکریم و حومه بی نظیر است.

  • یک سال پیش

    مدیریت‌‎​‎‎​ مدرسه آقای برزگر هست که برای ثبت نام تخلف میکنه از دانش آموزان مصاحبه و آزمون میگیره‌‎‌​‌​ و از هر بچه ای که خوشش بیاد ثبت نامش میکنه و مبلغ ۵ میلیون هم پول‌‎​‎‏‏ میگیره از اولیا . این نشون دهنده سیستم ضعیف آموزش و پرورش رباط کریم هست که رسیدگی نداره