مدرسه هیات امنایی همایونی نسب
مدرسه
رباطکریم،صیاد شیرازی،بلوار رسول اکرم،خ فرهنگ
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۷
۹ رأی- ۲۰ روز پیش
سال اول مدرسه خوبی بود قراربود فقط۲تومان شهریه باشه گفتند میخوایم مدرسه راهنمایی بسازیم هزینه ۵میلیون گرفتند سال دوم هم همینطور سال سوم۶میلیون گرفتند دریغ از ساخت مدرسه واینکه گفتند لب تاب خریدیم برای آموزش بچه ها اما نداند وازامایشگاه استفاده نکردند فقطم پارتی باز یه چندتاازمعلماخوبند مدیریت خیلی ضعیفه امامعاون ها عالی هستند
- یک ماه پیش
مدرسه خیلیی عالی هست ولی معلم کلاس چهارم اصلا خوب نیست
- ۱۳ ماه پیش
ای کاش شیفت دخترانه هم داشت این مدرسه بهترینه
- یک سال پیش
مدرسه از هر جهت که بگید بهترین نمره رو میگیره والدینی که مثل من توی این مدرسه دانشآموز دارن، کاملا خیال شون راحته
- یک سال پیش
به قدری مدیریت این مدرسه خوب کار میکنه که به نظرم لایق وزیر آموزش و پرورش شدن هست.
- یک سال پیش
مدرسه ایی عالی و فوق العاده با کادر مجرب و دلسوز این حد از رسیدگی به دانش آموزان و تجهیز فضا و امکانات تو منطقه رباطکریم و حومه بی نظیر است.
- یک سال پیش
مدیریت مدرسه آقای برزگر هست که برای ثبت نام تخلف میکنه از دانش آموزان مصاحبه و آزمون میگیره و از هر بچه ای که خوشش بیاد ثبت نامش میکنه و مبلغ ۵ میلیون هم پول میگیره از اولیا . این نشون دهنده سیستم ضعیف آموزش و پرورش رباط کریم هست که رسیدگی نداره
