بیمارستان دامپزشکی وتسا(دکتر عسگری)

دامپزشکی

  • ۴٫۴(7 نفر)
  • ساعت کاری

    1. پنج‌شنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    2. جمعه۱۰ صبح – ۱:۳۰ ظهر ۴ عصر – ۹:۳۰ شب
    3. شنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    4. یکشنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    5. دوشنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    6. سه‌شنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    7. چهارشنبه۸ صبح – ۱۰ شب
  • ساوه،میدان عاشورا کوچه سلمان ساوجی16

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۴

۷ رأی
  • ۱۷ روز پیش

    گربه‌مو‌‎​‎‎​ بردم عقیم کردن ولی بازم خوب‌‎‌​‌​ نشده. اجناسشون خیلی گرونه. از هیچی‌‎​‎‏‏ هم سردرنمیارن. خیلی تاسف‌آوره نحوه خدمات دهی

  • یک ماه پیش

    تمام‌‎​‎‎​ پرسنل عالی دکترای کار بلد آقا دکتر عسگری آقای‌‎‌​‌​ دکتر رحیمی گل که واقعا حرف نداره مهربون و دلسوزه‌‎​‎‏‏ من واقعا از ته دل دکتر رحیمی رو دوست دارم

  • یک سال پیش

    پرسنل‌‎​‎‎​ محترم و خوش اخلاق، هم دکترا‌‎‌​‌​ هم بقیه.قیمت ها واقعا منصفانه ،‌‎​‎‏‏ از تهران که خیلی کمتر بود

  • یک سال پیش

    پرسنل‌‎​‎‎​ محترم و خوش اخلاق، هم دکترا‌‎‌​‌​ هم بقیه.قیمت ها واقعا منصفانه ،‌‎​‎‏‏ از تهران که خیلی کمتر بود

  • سه سال پیش

    تمام‌‎​‎‎​ خدمات مربوط به دامپزشکی‌‎‌​‌​ در یک مکان به‌‎​‎‏‏ مراجعه کننده عرضه می‌شوند

مکان‌های مشابه نزدیک بیمارستان دامپزشکی وتسا