معاینه فنی بهارستان
معاینه فنی خودرو
ساعت کاری
مشهد،وحدت،خ چراغچی بیست و هفتم،خ رشید
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۱
۴۴ رأی- ۲۷ روز پیش
سلام مراکزی که دارای تعمیر کار هستند خوب نیست چون به هر علتی از ماشین عیب میگیرن تا به تعمیر کاراشون مراجعه کنی ویک هزینه زیادی ار شما میگیرن بهارستان اصلا مرکز معاینه خوبی نیست
- دو ماه پیش
بینظیر بود.مدیریت درجه یک .پرسنل باتجربه.محیط تمییز.ممنون از خدمات دهی دقیق و درست 🙏
- سه ماه پیش
طلق چراغ عقب شکسته باشه ردتون میکنه مراقب باشید منو رد کرد
- ۵ ماه پیش
مکانی بسیار زیبا و عالی ازهرنظر دسترسی آسان عدم ترافیک نزدیک به بزرگراه
- ۶ ماه پیش
مجموعه خیلی بی نظم،پرسنل بی اخلاق،مثل اینکه از همه طلبکارن،تعمیرگاه جنب مجموعه هم دستگاه پول شمار مجموعه هست
- ۶ ماه پیش
سلام خداقوت پرسنل بسیار بی انرژی کم حوصله بد اخلاق ضمن اینکه من دوسال هست مراجعه دارم ولی متاسفانه مامور تنظیم باد بیمار هست خخخخخ
- ۶ ماه پیش
نیردهایی بسیار خوش اخلاق و با وجدان هستند .
- ۶ ماه پیش
من هم دو سال قبل رفتم کارمندشون بعد از اتمام تست ماشین من کوبوند به ماشین دم درب خروجی گفتن خسارتتون میدیم شماره حساب و تلفن گرفتن یک و پانصد خرج کردم ولی ندادن
- ۸ ماه پیش
عالى و بينظير
- ۹ ماه پیش
بنام خدا بسیار منظم و خوش اخلاق و سریع کار را انجام میدهند. وقاری




