شاهرود،رضا،بلوار شهید بهشتی،خ دانشجو
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۳
۱۳ رأی- سه ماه پیش
هر چی زنگ میزنم جواب نمیدن.یه شماره موبایل ازشون بزارید
- سه ماه پیش
افتضاح افتضاح افتضاح بسته رو اصلا نفرستادن دم خونه الکی گفتن فرستادیم ک خودت بری بگیری اونم با تااااخیر یک هفته ای
- ۴ ماه پیش
خیلی بی مسیولیت و بی اخلاق نه جواب تلفن میدن نه بسته ها رو سر وقت تحویل میدن
- ۶ ماه پیش
بی مسولیت ترین انسانہای روی زمین ھستند از دروغ میگن امدیم در خانہ نبودید بہ کسی ھم پاسخگو نیستند یک بستہ 5الی 6 روز طول میکشہ درخانہ نہ داخل تیبکس
- ۶ ماه پیش
واقعا متاسفم این چه تیپاکسی پنج روز دارم زنگ میزنم حتی جواب تماسمم نمیدن واقعا بدرد نخورین قرار بوده هفته قبل سفارشم تحویل بدین اما الان حتی جواب هم نمیدن.
- ۷ ماه پیش
سلام وقت بخیر خسته نباشید تیپاکس شعبه جهاد واقعا برخورد عالی شخصیت عالیه و اگر ارسالی چیزی داشتین حتماً برین تیپاکس شعبه جهاد چون رفتار محترمانه شخصیت عالی
- ۷ ماه پیش
با اینکه همه شکایت دارن و اعلام کردن رفتارشون بسیار بی ادبانه س چرا پیگیری نمیکنید؟جرا نظر سنجی میزارید ؟خیلی بی ادب هستن از صبح زنگ زدم کسی جواب نداد به سختی شماره همراهشونو پیدا کردم خیلی بد جواب دادن و قطع کردن بسته منو نیاوردن درب منزل و فقط یکبار زنگ زدن و چون جواب ندادم برگشت زدن از تیباکس برای من پیامک اومد که برای بار دوم مراجعه میکنن که نکردن و بعد از کلی پیگیری گفتن خودتون بیاید تحویل بگیرید و قطع کردن واقعا متاسفم
- ۱۳ ماه پیش
با سلام برخورد بی ادبانه و طلبکارانه،واقعا متاسفم
- ۱۵ ماه پیش
خیلی متاسفم برای ارسال بسته به تیپاکس دادم خیلی بی مسولیت بی ادب قرار براین بودبسته تا درب منزل ارسال شود ولی زنگ میزند خودتان بیایدشعبه شهر مقصد تحویل بگیرید
- ۱۶ ماه پیش
واقعا براشون متاسفم خیلی نامحترمانه رفتار میکنن واقعا چرا تیپاکس پیگیری نمیکنه
