آذربایجان شرقی جلفا ۲ کیلومتر پایینتر از ۲ کیلومتر بعد از ورودی اصلی مجتمع اسکار
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱
۳ رأی- دو ماه پیش
متاسفانه رویه اونها خیلی بد بود، اگه چه هتل ۴ ستاره است.
- دو ماه پیش
تجربهی من در این هتل واقعاً ناامیدکننده بود. مشکل اصلی نه اتاق بود و نه امکانات؛ مشکل اصلی رفتار صاحب هتل و مدیر آن بود. هر دوی آنها بهشدت بیادب و کاملاً غیرحرفهای بودند. بهجای اینکه به مهمانها کمک کنند یا حتی به نگرانیها گوش بدهند، با لحنی تحقیرآمیز و متکبرانه صحبت میکردند که بهوضوح نشان میداد هیچ اهمیتی برای خدمات به مشتری قائل نیستند. در هر بار که سؤال سادهای میپرسیدیم یا درخواست کمک میکردیم، با بیحوصلگی و بیاحترامی پاسخ میدادند؛ طوری رفتار میکردند که انگار حضور مهمانها برایشان مزاحمت است، نه دلیل وجود کسبوکارشان. هتلهای زیادی وجود دارند که کارکنان آنها با احترام و حرفهایگری با مهمانها برخورد میکنند. متأسفانه این هتل قطعاً یکی از آنها نیست. فقط به خاطر رفتار صاحب هتل و مدیر آن، بهشدت توصیه میکنم که دیگران از اقامت در این هتل خودداری کنند.
- دو ماه پیش
I had a really disappointing experience at this hotel. The biggest issue wasn’t the room or the facilities it was the attitude of the owner and the manager. Both of them were extremely rude and unprofessional.They spoke in a dismissive and arrogant way that made it clear they simply didn’t care about customer service. There are plenty of hotels where staff treat people with basic respect and professionalism. Unfortunately, this place is not one of them. Because of the behavior of the owner and manager alone, I would strongly advise others to avoid staying here



