وودن مبل
تزیینات و دکوراسیون خانه
فروشگاه مبلمان و دکوراسیون
ساعت کاری
چهاردانگه گلشهر خیابان خزایی شرقی جنب چهارراه قوام آبادی پلاک 9
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۵
۲۷ رأی- یک ماه پیش
به درد نخور و الکی گرون . مبل هایی که تو خود بازار هستن رو دو برابر قیمت میدن
- یک ماه پیش
برای بازدید از اهواز اومدیم مجموعه بزرگ با تنوع زیاد بود که پارکینگ داشتن برخورد پرسنل هم خیلی محترمانه و صمیمی بود تجربه بازدید خیلی خوب بودش و حضوری بیشتر مدل هاشون میشه از نزدیک دید
- یک ماه پیش
مجموعه بزرگ با تنوع زیاده و ما آخر هفته رفتیم مخصوصا مشاوره خریدشون که هم تخصصی بود و مدل ها از نزدیک با کیفیت بودن و فروشند ها هم خوب راهنمایی میکردن
- یک ماه پیش
من خودم قبلاً از وودنمبل خرید کرده بودم و راضی بودم اینبار برای مادرم یه ست مبل گرفتم و انتخابمون تیفانی بودش چون مامانم همیشه کیفیت براش مهمه و حرف اوله ولی وقتی رسید کاملا مورد رضایتش بود کیفیتش عالی بود و دقیقاً همون کیفیت و مدلی که بود که سفارش دادیم
- یک ماه پیش
من از اینجا مبل خریدم و چیزی که برام مهم بود کیفیت و زمان تحویل بود انصافاً هم بستهبندیشون عالی بود هم دقیق سر همون تاریخی که گفته بودن تحویل دادن. من خیلی دقیقام و این موضوعها برام مهمه کیفیت محصول هم کاملاً همون چیزی بود که تو فروشگاه دیده بودم
- یک ماه پیش
من اول تو شهر خودمون رشت چند تا مبل فروشی رفتم، ولی قیمتها واقعاً بالا بود و اصلاً نمیارزید در نهایت تصمیم گرفتم بیام تهران و از وودنمبل خرید کنم هم قیمتها بهتر بود هم کیفیتشون خیلی بالاتر من یه ست کامل خریدم و خدا رو شکر از خریدمم راضیام
- یک ماه پیش
ما اولش فقط برای دیدن مدلها اومده بودیم ولی وقتی عکس خونه رو نشون دادیم خیلی تخصصی راهنماییمون کردن از سایز و رنگ گرفته تا اینکه کدوم مدل بهتر تو فضا میشینه همین مشاوره درست باعث شد با خیال راحت انتخاب کنیم
- یک ماه پیش
من رامسر زندگی میکنم وقتی از تهران خرید میکنم استرس اینو دارم که جنسی که میخرم صیحیح و سالم بدستم برسه و دقیقا همون محصولی باشه که خریدم.حالا مبل که سنگینه و کلی هم جنس فیک تو بازار هست.خلاصه که وودن دستشون درد نکنه داخل پک مناسب گذاشته بودن و کیفیت هم دقیقا همون چیزی بود که داخل شوروم دیده بودم
- دو ماه پیش
من قبل از عید سفارش دادم و جنگ شد و فکر کردم به دستم نمیرسه یه چند روزی تأخیر داشت ولی وقتی به دستم رسید مبلام خیلی کیفیت کارها عالی بود ممنون بابت کیفیت و پیگیریاتون
- دو ماه پیش
من قبل از خرید کلی قیمت گرفته بودم اینجا نه ارزونتر از همه بودن نه گرونتر، اما نسبت به کیفیتی که خودم دیدم قیمتهاشون کاملاً منطقی بود. از نزدیک تمام دوختها و متریال رو چک کردم. همونجا به این نتیجه رسیدم که برای این کیفیت، قیمتش درست و حسابیه




















