وودن مبل

این مکان توسط صاحب کسب‌و‌کار مدیریت می‌شود.

تزیینات و دکوراسیون خانه

  • ۴٫۵(27 نفر)
  • فروشگاه مبلمان و دکوراسیون
  • ساعت کاری

    1. دوشنبه۹ صبح – ۸ شب
    2. سه‌شنبه۹ صبح – ۸ شب
    3. چهارشنبه۹ صبح – ۸ شب
    4. پنج‌شنبه۹ صبح – ۸ شب
    5. جمعه۹ صبح – ۸ شب
    6. شنبه۹ صبح – ۸ شب
    7. یکشنبه۹ صبح – ۸ شب
  • چهاردانگه گلشهر خیابان خزایی شرقی جنب چهارراه قوام آبادی پلاک 9

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۵

۲۷ رأی
  • به‌‎​‎‎​ درد نخور و الکی گرون .‌‎‌​‌​ مبل هایی که تو خود بازار‌‎​‎‏‏ هستن رو دو برابر قیمت میدن

  • یک ماه پیش

    برای‌‎​‎‎​ بازدید از اهواز اومدیم مجموعه بزرگ با تنوع زیاد بود که‌‎‌​‌​ پارکینگ داشتن برخورد پرسنل هم خیلی محترمانه و صمیمی بود تجربه بازدید‌‎​‎‏‏ خیلی خوب بودش و حضوری بیشتر مدل هاشون میشه از نزدیک دید

  • یک ماه پیش

    مجموعه‌‎​‎‎​ بزرگ با تنوع زیاده و ما آخر هفته رفتیم مخصوصا‌‎‌​‌​ مشاوره خریدشون که هم تخصصی بود و مدل ها از‌‎​‎‏‏ نزدیک با کیفیت بودن و فروشند ها هم خوب راهنمایی میکردن

  • یک ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ خودم قبلاً از وودن‌مبل خرید کرده بودم و راضی بودم این‌بار برای مادرم یه ست مبل گرفتم‌‎‌​‌​ و انتخابمون تیفانی بودش چون مامانم همیشه کیفیت براش مهمه و حرف اوله ولی وقتی رسید کاملا‌‎​‎‏‏ مورد رضایتش بود کیفیتش عالی بود و دقیقاً همون کیفیت و مدلی که بود که سفارش دادیم

  • یک ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ از اینجا مبل خریدم و چیزی که برام مهم بود کیفیت و زمان تحویل بود انصافاً‌‎‌​‌​ هم بسته‌بندی‌شون عالی بود هم دقیق سر همون تاریخی که گفته بودن تحویل دادن. من خیلی دقیق‌ام‌‎​‎‏‏ و این موضوع‌ها برام مهمه کیفیت محصول هم کاملاً همون چیزی بود که تو فروشگاه دیده بودم

  • یک ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ اول تو شهر خودمون رشت چند تا مبل فروشی رفتم، ولی قیمت‌ها واقعاً بالا بود و‌‎‌​‌​ اصلاً نمی‌ارزید در نهایت تصمیم گرفتم بیام تهران و از وودن‌مبل خرید کنم هم قیمت‌ها بهتر‌‎​‎‏‏ بود هم کیفیتشون خیلی بالاتر من یه ست کامل خریدم و خدا رو شکر از خریدمم راضی‌ام

  • یک ماه پیش

    ما‌‎​‎‎​ اولش فقط برای دیدن مدل‌ها اومده بودیم ولی وقتی عکس خونه رو نشون‌‎‌​‌​ دادیم خیلی تخصصی راهنمایی‌مون کردن از سایز و رنگ گرفته تا اینکه کدوم مدل‌‎​‎‏‏ بهتر تو فضا می‌شینه همین مشاوره درست باعث شد با خیال راحت انتخاب کنیم

  • یک ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ رامسر زندگی میکنم وقتی از تهران خرید میکنم استرس اینو دارم که جنسی که میخرم صیحیح و سالم بدستم برسه‌‎‌​‌​ و دقیقا همون محصولی باشه که خریدم.حالا مبل که سنگینه و کلی هم جنس فیک تو بازار هست.خلاصه که وودن‌‎​‎‏‏ دستشون درد نکنه داخل پک مناسب گذاشته بودن و کیفیت هم دقیقا همون چیزی بود که داخل شوروم دیده بودم

  • دو ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ قبل از عید سفارش دادم و جنگ شد و فکر کردم‌‎‌​‌​ به دستم نمیرسه یه چند روزی تأخیر داشت ولی وقتی به دستم‌‎​‎‏‏ رسید مبلام خیلی کیفیت کارها عالی بود ممنون بابت کیفیت و پیگیریاتون

  • دو ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ قبل از خرید کلی قیمت گرفته بودم اینجا نه ارزون‌تر از همه بودن نه گرون‌تر، اما‌‎‌​‌​ نسبت به کیفیتی که خودم دیدم قیمت‌هاشون کاملاً منطقی بود. از نزدیک تمام دوخت‌ها و متریال‌‎​‎‏‏ رو چک کردم. همون‌جا به این نتیجه رسیدم که برای این کیفیت، قیمتش درست و حسابیه