پمپ بنزین پتران
جایگاه سوخت
پمپ بنزین
تهران،هفده شهریور،خ. فریدون وثوقی،خ. وثوقی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۲٫۵
۵۰ رأی- ۲۸ روز پیش
پول اضافه تر میگیرن اعتراض کنی میگن گشنه ایی کلا بی صاحب
- یک ماه پیش
بشدت مزخرف چه مدیریت چه کار کنین کارت سوختم یبارزدم سوخت خودشونم کلا کارت سوخت ندارن همیشه شلوغه همیشه ی خدا یک یا دوتا پمپ خراب درضمن سوختشون قاطی داره
- ۶ ماه پیش
من رفتم یه بار تراشه کارت سوختم رو برداشتن و6 ماه منو گرفتار کردن.
- ۷ ماه پیش
، پول بیشتر از کارت من کشیدن به جای ۸۴ هزار تومان ۸۴۰ هزار تومان از کارت من پول کشیدن
- ۸ ماه پیش
کارت های سوخت در این جایگاه میسوزه
- ۸ ماه پیش
به طور خلاصه اتفاقی افتاد هولو گرام کارت سوخت بنده را عوض کردند هر جا شکایت کردم نتیجه نگرفتم
- ۸ ماه پیش
همش. قاچاق می کنن بنزین. هیچ وقط. کارت بنزین ندارن واقعا. این جایگاه صاحب نداره
- ۱۴ ماه پیش
کلا دو تا پمپ داره
- ۱۶ ماه پیش
کلا دوتا جایگاه داره تقریبا نیم ساعت تو صف بودم ده تا ماشین هم جلوم نبود
- ۱۷ ماه پیش
مشکل و خرابی جایگاه ها رفتار بسیار بد کارکنان






